کد خبر 433216
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان بازیگر نقش اول مرد عنکبوتی و کارگردان فیلم جدید معرفی شدند.

 به گزارش مشرق، پس از مصاحبه های فراوان که بین نوجوانان هالیوودی برگزار شد، تام هالند به عنوان بازیگر نقش مرد عنکبوتی معرفی شد. گفته می شود در بخشی از این مصاحبه ها که چند مرحله هم داشته تام هالند با رابرت داونی جونیور بازیگر نقش «مرد آهنی» و کریس ایوانز بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» مقابل دوربین هم رفته است. همین باعث شد تا شایعات برای حضور مرد عنکبوتی در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قدرت بگیرد. حالا از این پروژه خبر می رسد که اسپایدرمن فقط در حد یک حضور هیچکاکی در آن ظاهر خواهد شد. پس از «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، تام هالند برای بازی در فیلم مستقل اسپایدرمن دست به کار خواهد شد. فیلمی که طبق اخبار واصله توسط جان واتس کارگردانی خواهد شد.

پیش از این کمپانی سونی پیکچرز تهیه کننده مجموعه فیلم های مرد عنکبوتی بود. آنها تا کنون 5 فیلم بلاک باستر را بر اساس این ابرقهرمان محبوب ساخته اند که در سه گانه اول، تابی مگوایر نقش اصلی را ایفا می کرد و در دو قسمت بعدی اندرو گارفیلد. آنها ژانویه گذشته با کمپانی های مارول و دیزنی به توافق رسیدند تا مرد عنکبوتی را به پروژه سینمایی مارول و دیزنی قرض دهند. تام هالند برای حضور در این پروژه انتخاب شده است.

هالند یک بازیگر 19 ساله بریتانیایی است که کارهای تئاترش بیش از آثار سینمایی و تلویزیونی اش شناخته شده اند. او که در آغاز راه بازیگری به سر می برد، قطعا بعد از پروژه «مرد عنکبوتی» به یکی از هنرمندان پر طرفدار و تراز اول هالیوود بدل خواهد شد.

گفتنی است «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» روز 6 می سال 2016 در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ali ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    تریلرش خیلی وقته پخش شده تو اپارات هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس