کارا دلیوینیه بازیگر هالیوودی ادعا می کند فیلم های ابرقهرمانی پر از تبعیض جنسی هستند.

به گزارش مشرق، کارا دلیوینیه بازیگری که به زودی وی را در فیلم کمیک بوکی «جوخه انتحار» خواهیم دید در مورد ژانر فیلم های ابرقهرمانی صحبت های تندی را به زبان آورده است. وی در مصاحبه با مجله ایمپایر، از چگونگی به تصویر کشیدن زنان در فیلم های کمیک بوکی انتقاد و گلایه کرده است.

او می گوید در کل فیلم «جوخه انتحار» فقط سه زن حضور دارند که به نظر وی مهم ترین نقش ها را هم همان ها ایفا می کنند. او با انتقاد از نگاه ابزاری که به زن در هالیوود می شود ادعا می کند ابرقهرمانان زن به صورت معمول لباس زیادی به تن ندارند اما به واقع چه کسی می تواند با این لباس ها –که هیچ پوششی برای بدن ندارند- مبارزه کند؟ واندر وومن؟ (با این لباس ها) در یک دقیقه خواهد مرد.

این مدل و بازیگر 22 ساله قرار است در فیلم سال آینده دیوید آیر نقش «اینچنترس» را بر عهده داشته باشد. پیش از این حضور ویل اسمیت، جرد لتو، جی کورتنی، مارگوت رابی و... در فیلم «جوخه انتحار» قطعی شده بود.

همین طور از تصاویر پشت صحنه فیلم متوجه شدیم که بتمن هم حضوری کوتاه در این فیلم خواهد داشت اما هنوز نمی دانیم آیا بن افلک را در فیلم خواهیم دید یا فقط مردی در لباس بتمن به مخاطب نشان داده خواهد شد. «جوخه انتحار» روز 5 آگوست 2016 اکران خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس