کد خبر 432970
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

با وجود کارشکنی‌ برای جلوگیری از دسترسی مخاطبان جهانی به شبکه خبری العالم، صفحه این شبکه در فیسبوک با استقبال بی‌سابقه ای مواجه شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، صفحه فيسبوك العالم يكشنبه گذشته به رقم 3 ميليون بازديد كننده رسيد كه اين آمار در ميان رسانه‌هاي ايراني كه در حوزه بين‌الملل فعاليت دارند، آماري چشمگير و بي‌سابقه‌اي به حساب مي آيد و اين شبكه را در جايگاه تاثيرگذارترين رسانه‌هاي ايراني در حوزه بين الملل قرار مي‌دهد.

كاربران صفحه فيسبوك العالم اغلب از كشورهاي عراق، سوريه، مصر، عربستان، بحرين و كويت هستند.

نكته جالب توجه در صفحه فيسبوك العالم كه اين صفحه را نسبت به صفحات رقيباني همچون صفحه فيسبوك شبكه تلويزيوني الجزيره، العربيه، الميادين و بي بي سي عربي متمايز مي كند، آمار بالا و چشمگير ("Reach" بازديد كنندگان صفحه) و "Talking about"  (تعامل كاربران با صفحه) العالم است.

بازديدكنندگان صفحه فيسبوك العالم (Reach) در حال حاضر 20 ميليون و ميزان تعامل كاربران با صفحه العالم "Talking about" بيش از يك ميليون است كه اين آمار نشان مي دهد كاربران با صفحه فيسبوك العالم از طريق "لايك" و "كامنت ها" و "مشاركت "پست ها تعامل خوبي دارند كه اين تعامل در قياس با شبكه هاي ديگر بالاتر است، و اين احتمال را كه ديگر شبكه ها از تبليغات پولي (fake likes) براي صفحه خود استفاده كرده باشند، قوي‌تر مي كند.

 مديريت يوتيوب دو سال پيش به علل نامشخص، صفحه يوتيوب العالم را كه نزديك به 50 هزار دنبال كننده داشت، مسدود كرد اما مديريت چند رسانه‌اي العالم اقدام به ساخت صفحه جديدي كرد.

 با وجود محدوديت‌ها و كارشكني‌هاي مختلف عليه شبكه‌هاي اجتماعي العالم، ميزان دنبال كنندگان صفحات اجتماعي اين شبكه در حال حاضر نزديك به 6 ميليون نفر است ،كه بيشترين آن مربوط به صفحه رسمي فيسبوك العالم با 3 ميليون دنبال كننده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس