بازيگر با سابقه سينما از ورود بي ضابطه بازيگر به سينما انتقاد کرد و گفت: سينماي ايران نياز به اين همه بازيگر که هر روز و با شيوه هاي مختلف خود را به دنياي تصوير مي رسانند،ندارد. <BR>

به گزارش مشرق، 'سعيد راد' در گفت و گو با ايرنا،افزود:عده اي که در بازيگري حرفه اي نبوده وارد عرصه سينما مي شوند،در حاليکه حوزه يادشده حجم و ظرفيت اين همه بازيگر را ندارد.
بازيگر فيلم 'دوئل' ادامه داد:پيشتر ورود به سينما دشوار بود، به همين دليل تنها افرادي که استعداد و انگيزه کافي داشتند،توانايي ورود دنياي سينما شوند.
راد يادآورشد: ورود دشوار به سينما موجب مي شد، تنها افراد با انگيزه و جدي امکان حضور در اين عرصه را پيدا کنند. اينکه استاد انتظامي هنوز بازيگر است و نقش مهم و ماندگاري در عرصه سينما دارد،نشانگر اين است که مسير درستي را انتخاب کردند.
به گفته اين بازيگر با سابقه سينما و تلويزيون،عده اي از جوانان شيفته زرق و برق سينما مي شوند و تنها با انگيزه دستمزدهاي ميلياردي،ماشين هاي لوکس و زندگي مرفه به سختي و با پارتي خود را وارد اين عرصه مي کنند، در حاليکه جاي آنها اينجا نيست.
بازيگر فيلم 'عقاب ها' با يادآوري اينکه با وجود اين همه بازيگر تازه وارد، براي ساخت يک فيلم به سختي مي توان چند هنرپيشه موفق پيدا کرد، گفت:بسياري از اين جوانان توانايي حضور در ساير عرصه ها را داشته و مي توانند در جايي ديگر بسيار موفق و حرفه اي عمل کنند.
بازيگر مجموعه 'درچشم باد' تصريح کرد: امکان دارد بازيگر جوان و تازه کاري از عهده يک نقش به خوبي بر آيد،اما اين نقش آفريني خوب، موقتي است و در آثار بعدي تکرار نمي شود.
وي همچنين به آخرين فعاليت هنري خود اشاره کرد و توضيح داد:پس از مطالعه فيلمنامه فيلم 'گيرنده' و گفت وگو با کارگردان اين طرح سينمايي ،اثر را کاري متفاوت ارزيابي کردم و براي بازي در آن مشتاق شدم.
راد افزود:فيلمبرداري اين فيلم سينمايي به کارگرداني ' مهرداد غفاري' چند روزي است که اطراف تهران آغاز شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس