کد خبر 432540
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

آخرین پستی که وحید طالبلو در اینستاگرامش گذاشته اگرچه غیرمستقیم اما حاوی نکات مهمی است.

به گزارش مشرق، وحید طالب لو این روزها سخت ترین شرایط را در استقلال دارد. گلر محبوب استقلالی ها که هیچ وقت اهل گلایه و شکایت نبوده، با آمدن پرویز مظلومی به تیم شرایطی متفاوت از قبل را تجربه می کند.

نیم فصل لیگ برتر گذشته بود که او به استقلال برگشت و در تمام نیم فصل دوم فقط دو بازی برای تیمش انجام داد. قلعه نویی فقط یک بار در مصاف رودررو با مهدی رحمتی در بازی با پیکان از او بهره گرفت و یکبار هم در بازی بی اهمیت آخر برابر پرسپولیس. آن هم تازه به ناچار، ولی وحید دم نزد و اصرار داشت یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و می ماند تا آن یکسال را هم ادامه بدهد. فرقی هم برایش نداشت.

حتی وقتی بحث حضور علی منصوریان در تیم جدی شد و منصوریان گزینه انتخابی اش برای دروازه مهدی رحمتی بود، او در حرف هایش با واسطه های نزدیک به منصوریان یک چیز بود:«با تیم قراداد  دارم و جنجالی نمی کنم. یک سال روی نیمکت می نشینم اما جدا نمی شوم.»

او بعد از انتخاب مظلومی، مردی که یکبار باعث رفتنش از استقلال برای 4 فصل شده بود، در اینستاگرامش نوشت:«سخت ترین مسئله زندگی هر کسی چرخش از یک مسیر به مسیر دیگرست. کسانی که چنین چرخشی رو انجام می دن معمولا تقصیر خودشون نیست و جبر زمونه مجبورشون می کنه. خدایا همه مردم رو در تن ندادن به جبر زمونه کمک کن.»

این بار البته قصه استقلال، رحمتی و طالب لو کمی فرق دارد. این بار اگرچه هنوز طالب لو اتفاقاتی که پیشتر ها میان او و مهدی افتاده را فراموش نکرده اما رحمتی بعد از ماجرای شکسته شدن دست وحید و عیادتی که از او داشته، اختلافها را فراموش کرده است.

مهدی می خواهد اگر به استقلال می رود، وحید هم در تیم باشد. حتی مهدی کمی حرفهایش بیشتر از این حرفهاست. اینکه بار قبل هم او باعث جدایی وحید نشده است. اینکه نزدیکان به مهدی می گویند یکی از مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال، بار قبل این حرف را همه جا پخش کرده است تا بین رحمتی و طالب لو را برای همیشه به هم بزند، با توجه به اتفاقات مربوط به مذاکره میان استقلال و بیرانوند، این گمانه که تلاش ها برای دامن زدن به اختلاف ادامه دارد را بیشتر می کند.

با این وجود وحید که از اعتماد به مظلومی دل خوشی ندارد برای ماندن تلاش می کند اما شاید جبر زمانه وادارش کند به رفتن به پرسپولیس. اگرچه شاید دایی با راه آهن برگردد و او را با خود به این تیم ببرد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    آقای طالب لو باید بازیکن حرفه ای باشد بازیکنانی بودن که از پرسپولیس به استقلال باین مثل نوری و... شاید این کار باعث بشه تماشاگران ناراحت بشه ولی باید طالب لو خودش احیا کند پس الان موندن در استقلال به نفع وحید نیست حالا تیم دیگری شاید باشه که خواهان وحید باشه ولی اسرار بی فایدست
  • درویشی ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    وحید جان هر جا باشی ...برایمان فذقی نمیکنه . تو در دل تمام استقلالی ها جا داری ....امیدوارم در استقلال بمانی. یا هر تیمی که میروی امیدوام تندرست و پیروز و موفق باشید . دوستت داریم وحید جان .
  • مهران ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    اگر بیای پرسپولیس بی غیرتی چون مرد حرف میزنه باید پای حرفهاش بایسته. پرسپولیسیها هم بی غیرتن توی دوزاری رو به تیم راه بدن.
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    تئوری پردازی برای توجیح خیانت
  • محمد حدادی ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    به نظرمن اگر طالب لو به پرسپولیس بیید پرسپولیسو نابود میکنه همینطور که استقلال رو نابود کرد
  • سیروس ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    عیار لنگدونی با این هوادار دوزاری عیان میشه!!!!
  • سیروس ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    آره بابا پرسپولیس رو بزارید همون سوشا آباد کنه!!!!خخخخخخ!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس