کد خبر 432389
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵

استانداری سمنان خبر ساخت تندیس برای روحانی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی استانداری سمنان درباره خبر «پورنجاتی: مگر روحانی میرزا آغاسی است که برایش مجسمه بسازند» توضیحی ارسال کرد که در آن با مردمی معرفی کردن برنامه جشن در سرخه با حضور استاندار و معاون علمی رئیس جمهور آمده است: مطلب رونمایی از مجسمه کاملاً تکذیب می‌گردد زیرا اصلاً مجسمه‌ای نبوده که از آن پرده‌برداری و سپس در میادین نصب شود.

بهتر بود جناب آقای پورنجاتی قبل از اینکه قلم به دست بگیرند شخصیتی همچون دکتر روحانی را که منتخب مردم و رئیس جمهوری ایران اسلامی را با میرزا آغاسی مقایسه کنند عینک به چشم و گوش می‌زدند چند ریال ناقابل خرج می‌کردند و صحت و سقم موضوع را سؤال می‌کردند تا اینگونه افکار عمومی را در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه خودسازی است دچار تشویش نمی‌کردند.
این روابط عمومی خاطرنشان کرد:

در آن مراسم استاندار و معاون رئیس جمهور به دعوت مردم صرفاً برای حضور در جشن شادی آنها شرکت داشتند و هیچگونه پرده‌برداری و یا نصب مجسمه‌ای وجود نداشت.

واکنش استانداری سمنان به نوشته انتقادی پورنجاتی در حالی است که پیش از پورنجاتی، خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) ضمن انتشار خبر جشن یاد شده نوشته بود «جشن مردمی و بزرگ همدلی و همزبانی دولت و ملت با عنوان روحانی تنها نیست، با حضور محمد وکیلی استاندار، جمعی از مسئولان استان و مردم شهرستان سرخه در پارک ملت این شهر در فضایی با نشاط و مردمی برگزار شد و معاون علمی رئیس جمهور در آن سخنرانی کرد.

در این جشن از تندیس تجسمی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشور، اثر هنری جمعی از هنرمندان سمنان رونمایی شد و قرار است این تندیس در یکی از میدان‌های شهر سرخه نصب شود».

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس