کد خبر 432592
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به محض آنکه پرویز مظلومی حکمش را از دست بهرام افشارزاده دریافت کرد نام نکو را هم میان آن ستاره‌های مدنظرش آورد.

به گزارش مشرق، مظلومی علاقه زیادی دارد که رفته‌ها را به استقلال بازگرداند. آنها که در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی به دلایلی از این تیم جدا شده‌اند، به زعم سرمربی استقلال همگی باید به استقلال برگردند.

به جز نکونام، مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان هم مد نظر پرویز مظلومی قرار دارد. پرویز اما شاید بیش از همه خیالش از جانب نکونام راحت باشد که انگار عزمش را جزم کرده دوباره به استقلال بازگردد.

ترکیب استقلال با نکونام جالب توجه خواهد شد. شماره شش در آستانه بازگشت است هر چند که قطعا این انتقال را تایید نمی‌کند: «همه می‌دانند که من استقلالی‌ام. نه من بلکه تمام خانواده‌ام. ما از گذشته استقلالی بودیم. یعنی همه اعضای خانواده‌مان طرفدار استقلال بوده‌اند.»

نکونام برای اینکه حس عمیقش به استقلال را نمایان کند به گذشته‌ها می‌رود. آن روزها که برای تماشای بازی‌های تیم محبوبش به شیرودی می‌رفت. او خاطرات را اینگونه برای‌مان تشریح می‌کند: «هیچ وقت ریشه‌های استقلالی‌ام را مخفی نکرده‌ام. من از بچگی عاشق استقلال بودم. یادم نمی‌رود که در ورزشگاه شیرودی به خاطر طرفداری از استقلال کتک می‌خوردم. به قول بعضی‌ها ما بداستقلالی هستیم.»

پیوند دوباره شماره شش با استقلال نزدیک است. انتقالی که معادلات را در استقلال تغییر خواهد داد و شاید برخی از بازیکنان وقتی می‌شنوند که آقا جواد با آن سابقه‌اش قرار است به زودی پیراهن استقلال را تن کنند، پی جدایی و رفتن باشند. نکو که بیاید جا برای برخی بازیکنان تنگ خواهد شد.

از نکونام خیلی واضح و شفاف می‌پرسیم که چه زمان با استقلال قرارداد خواهد بست که او این پاسخ را می‌دهد: «من هنوز با اوساسونا قرارداد دارم و می‌توانم در اسپانیا به فوتبال ادامه دهم اما ممکن است تصمیم دیگری بگیرم. تصمیمی که بیش از همه پدرم را خوشحال می‌کند.»

 آیا این تصمیم عقد قرارداد با استقلال است؟ پاسخ را اینگونه می‌دهد: «من آن فصلی که به استقلال آمدم هرگز نمی‌خواستم جدا شوم. قراردادم دو ساله بود بعد آن اتفاقات افتاد و من به تیم الکویت رفتم. بعضی‌ها دوست نداشتند من در استقلال باشم و هر کاری کردند که من نباشم. خدا را شکر اما همیشه عزتم حفظ شده و مطمئن باشید اگر برگردم با تمام وجودم در استقلال خواهم بود.»

از نکونام درباره زمان عقد قرارداد با استقلال پرسیدیم و اینکه آیا مدت قراردادش دوباره دو ساله خواهد بود که گفت: «زمان عقد قرارداد مشخص نیست. به زودی از سفر برمی‌گردم و تکلیف را روشن می‌کنم. من همیشه قراردادهایی که بستم دوساله بوده است. این بار هم جز این نیست.»

حرف‌های نکونام این معنی را می‌دهد که او برای دو فصل در استقلال برنامه‌ریزی کرده است. آیا جواد می‌تواند تا آن زمان خودش را در فرم بدنی مطلوب حفظ کند؟ این سوال را هم بی‌پاسخ نمی‌گذارد: «خوب تمرین کنی، با برنامه باشی و سالم زندگی کنی هیچ کس نمی‌تواند جلویت را بگیرد. همیشه همینطوری بودم و سعی می‌کنم ادامه بدهم. می‌خواهم خوب تمرین کنم و مثل همه این سال‌ها که سالم زندگی کردم در خدمت تیم جدیدم باشم.»

روزی که نکونام با استقلال قرارداد ببندد قطعا برای خیلی‌ها دوباره این سوال به وجود می‌آید که چرا در آن شرایط از استقلال جدا شد و داستان آن مصاحبه توفانی چه بود. نکونام می‌گوید: «اصولا نه من و نه خانواده اهل اینجور حرف‌ها نیستیم. شرایطی به وجود آمد که مجبور بودم برخی حقایق را در استقلال بگویم. الان اما می‌خواهم آرامش داشته باشم. از کسی هم توقعی ندارم که وقتی به استقلال آمدم کاری برایم انجام دهد. من اگر تصمیم بگیرم با استقلال قرارداد ببندم برای دل خودم بوده و نه چیز دیگری. به زودی همه چیز مشخص می‌شود.»

احتمالا نکونام هفته آینده مذاکراتی با استقلال خواهد داشت اما عقد قراردادش با آبی‌ها احتمالا تا آخرین روزهای نقل و انتقالات به طول خواهد انجامید.
منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شایان ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    اگر مثل قدیم توی استقلال بازی کنه خیلی خوبه اما مظلومی از نظر من باید از جووناش هم استفاده کنه نکونامم تجربش خوبه به استقلال بیاد ببینیم چکار میکنه
  • ساشا ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    ماشاالله به این غیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس