کد خبر 432218
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

شرکت فناپ در پاسخ به یک گزارش، جوابیه ای در اختیار مشرق قرار داد.

به گزارش مشرق، در تاریخ 26 خرداد سال جاری خبری با عنوان «از صدقه تا فریب پیامکی به بهانه حمایت از تیم‌ملی» به نقل از خبرگزاری شفقنا در سایت مشرق منتشر شد.

شرکت فناپ
در پاسخ به این گزارش، جوابیه ای در اختیار مشرق قرار داد که در زیر می خوانید:

 با سلام
 احتراماً، در پی درج مطالب خلاف واقع درخصوص سرویس حمایت از تیم ملی شرکت فناپ مورخ 26 خرداد 1394 در سایت مشرق با عنوان " از صدقه تا فریب پیامکی"با استناد به ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه این شرکت به پیوست ارسال میگردد:

حمایت نام های تجاری از تیم های ورزشی در کشورهای مختلف، یکی از شیوه های کسب درآمد برای ورزش است اما در کنار این روش، شیوه های دیگری چون راه اندازی باشگاه هواداران، سیستم های امتیازدهی و ... نیز وجود دارد. آماده سازی بستر مناسب برای استفاده از ظرفیت هواداران در قالب باشگاه هواداری، با رویکردی مبتنی بر ارائه خدمات نوین به حامیان ورزشی، از حوزه های فعالیتی شرکتهای فناوری اطلاعات است.

شرکت دانش بنیان فناپ به عنوان یکی از سه شرکت بزرگ فناوری اطلاعات در ایران، با هدف افزایش بهره وری و ارائه راهکارهای نوین در حوزه های گوناگون، با همکاری مستقیم نزدیک به 1800 نفر از نخبگان کشور فعالیت می کند. اين شركت فعالیتش را در حوزه ورزش با راه اندازي سامانه هاي هواداري باشگاه هاي استقلال و پیروزی شروع کرده و با ایجاد باشگاه هواداری تیم ملی، همکاری اش با فدراسیون فوتبال را، به عنوان کارگزار و نه حامی آن، ادامه داده است.
باشگاه هواداران تیم ملی ایران تاکنون خدمات مختلفی چون فروش بلیط بازی ایران و کره با 50 درصد تخفیف، فروش پیراهن تیم ملی با 30 درصد تخفیف و خدمات ارزش افزوده در حوزه تلفن همراه را ارائه داده است. هدیه ی در نظر گرفته شده برای هواداران ویژه تیم ملی، دو DVD مستند به نام های "داستان یک صعود" و "در سرزمین شیرها" بود که متاسفانه برخی از هواداران، به دلیل مخدوش بودن آدرس پستی ، آن را دریافت نکردند. در این خصوص طی 4 مرحله‌ی پیامکی و یک مرحله‌ی تلفنی از هواداران خواسته شد نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند که برخی از نشانی ها تکمیل و DVD ها ارسال گردید. در بازه‌ی زمانی مشخصی در سایت تیم ملی (www.teammelli.ir ) نیز بخشی جهت تکمیل آدرس در نظر گرفته شده بود. همچنین در حال حاضر افرادی که موفق به دریافت DVD های فوق نشده اند می توانند از طریق مرکز تماس فناپ برای دریافت فیلمها اقدام کنند.

درپایان مناسب است به این حقیقت اشاره شود که حضور کمرنگ شرکت های نوآور در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کشور، تاکنون باعث مغفول ماندن ظرفیتهای بسیاری شده است؛ لذا بایستی حضور شرکتهای نوآوری همچون فناپ که از بزرگترین حامیان ایده های خلاقانه و خدمات نوین در کشور به شمار می رود را در این عرصه به فال نیک گرفت و زمینه ورود هرچه بیشتر نوآوری و فناوری در عرصه های گوناگون را فراهم کرد.

بر این باوریم که استفاده از ظرفیت های هواداران به بستری فناورانه احتیاج دارد که بتواند پاسخگوی نیازها و نوعی ادای دین به آنان باشد. از این رو، از رسانه ها دعوت می کنیم در آثار مثبت حضور فناوری اطلاعات در عرصه اقتصاد ورزشی تدقیق کنند و اتفاقات مثبتی که می تواند مشوق سایر ورزشهای ملی برای بهره گیری از پتانسیل هواداران باشد را مد نظر قرار دهند.

در آغاز راه هستیم و برای ادامه فعالیت در این عرصه، به حمایت رسانه ها، هواداران و مسئولین نیاز داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس