کد خبر 433469
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می‌گوید که سرمربی این تیم ماندن او در جمع آبی‌پوشان را به عهده خودش گذاشته است.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی پس از حضور در باشگاه استقلال و صحبت با پرویز مظلومی در پاسخ به این سؤال که تکلیف حضورش در این تیم چه شد، گفت: وضعیتم هنوز به صورت صددرصد مشخص نشده و تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

وی افزود: با مظلومی صحبت کردم. او دوست دارم که خودم در خصوص ماندن یا رفتن از استقلال تصمیم بگیرم. سرمربی تیم به نوعی این مسئله را به عهده خودم گذاشت و من هم تا یکی دو روز آینده تصمیم خواهم گرفت.

کاپیتان فصل گذشته استقلال درباره اینکه آیا صحبت از این شده که او در صورت ماندن در این تیم در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: اصلاً درباره ترکیب صحبتی نشد و دو نفری با مظلومی در خصوص برخی موارد دیگر صحبت کردیم. همانطور هم که گفتم سرمربی تیم ماندن یا رفتن را به عهده خودم گذاشت.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد تیم‌های دیگر در ماندن او در استقلال تأثیرگذار است یا نه، اظهار داشت: خیر؛ اصلاً تأثیرگذار نیست. من بعد از پنج سال به استقلال برگشتم که با پیراهن تیم محبوبم از فوتبال خداحافظی کنم و همه هم این را می‌دانند اما اکنون شرایط را باید بسنجم، اینکه همه در باشگاه من را با آغوش باز بپذیرند و اینگونه نباشد که حرف‌ها دو پهلو باشد و به اجبار بخواهند من را نگه دارند.

وی در خصوص مطالبات فصل گذشته‌اش گفت: به امید خدا و با ظهور امام زمان (عج) طلب‌مان را هم دریافت می‌کنیم! قول داده‌اند که تا آن زمان پول‌مان را بدهند. البته باید بگویم تا تسویه حساب نکنم وضعیتم با استقلال مشخص نمی‌شود.

مهاجم کهنه‌کار آبی‌پوشان در واکنش به این مسئله که اگر از استقلال جدا شود نگرانی بابت انتخاب تیم فصل آینده‌اش ندارد، عنوان کرد: من چهار پنج پیشنهاد دارم و اصلاً نگران این مسئله نیستم، بلکه نگران این هستم که با پیراهن استقلال خداحافظی کنم. اگر هم این اتفاق رخ ندهد مجبورم به تیم دیگری بروم و با پیراهن یک تیم دیگر فوتبال را کنار بگذارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبالی ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    پیر مرد کلاس نزار. توی لیست اضافاتی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس