کد خبر 431871
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش برابر آمریکا، از آن‌ها خواست تا با تمرکز به چهار بازی آینده فکر کنند.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ پس از تکرار پیروزی سه بر صفر برابر آمریکا، گفت: در بازی نخست با حمایت تماشاگران آمریکا را سورپرایز کردیم. اما در بازی دوم این کار را با نمایش خوب خود انجام دادیم. بازیکنان و اعضای کادر فنی همه با هم کمک کردند و نتیجه این دست به دست هم دادن، این پیروزی سه بر صفر شد.

وی ادامه داد:‌ حالا 4 قدم دیگر باقی مانده تا بتوانیم به دور پایانی صعود کنیم. باید این بردها را فراموش کنیم و به 4 بازی بعدی فکر کنیم.

کواچ آمریکا را نیز از تحسین خود بی‌بهره نگذاشت و گفت: به این دلیل که ما این تیم را شکست دادیم از آن‌ها بهتر نیستیم آن‌ها بهترین تیم دنیا هستند. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم یکی از راه‌هایش این است که از نظم و دیسیپلین بالای آمریکایی‌ها درس بگیریم.

کواچ همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد بازی با لهستان، گفت:‌ لهستان قهرمان جهان است اما بهتر از آمریکا نیست. هیچ تیمی چیزی به ما نمی دهد که راحت بازی را ببریم ما باید خودمان را به حریف تحمیل کنیم. ما 4 بازی سخت داریم. اگر موزرسکی با روسیه به ایران بیاید بازی با این تیم سخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: من فراموش کرده‌ام که چطور بازیکنی بوده‌ام و الان تلاش می کنم تا ذهنیت خود را برای مربیگری تغییر دهم. می خواهم روی دو بازی سخت مقابل لهستان تمرکز کنم.

کواچ همچنین در آخرین جملاتش با قدردانی از جان اسپراو، سرمربی تیم ملی آمریکا و تعریف‌هایش از ایران، گفت:‌ ما از طرف تیم ایران متقابلا از مهمان‌نوازی تیم آمریکا قدردانی می‌کنیم. 15 روز جلوتر به آمریکا سفر کردیم و همه چیز در اختیارمان بود و بسیار سفر خوبی به کشور آمریکا داشتیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    خیلی دیگه I LOVE YOUY شد
  • خراسانی ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    واقعا کار تیم ملی مون شاهکار بود
  • با نام ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    آقا خداییش ریش معروف خیلی بهش میاد واقعا خیلی خوشگل دیده میشه اونا هم که هی میگن معروف ریش داعشی گذاشته سخت در اشتباهن اون زمانی که داعش وجود خارجی نداشت امت حزب الله و از آنها جلو تر هم ائمه ریش و محاسن میذاشتن اگه ریش بد بود خدا خلق نمیکرد یک عده افراد کوتاه بین این موضوع رو درک نمیکنن پیامبر این همه سفارش کرده محاسن بذارید درود بر والیبالیست های عزیزمان درود بر ایران و ایرانی و مطمئن باشید داعش هیچ غلطی نمیتونه بکنه
  • احمد ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    من با سیاست‎مداران آمریکا کاری ندارم اما ورزشکاران ورزش‎های تیمی آمریکا واقعاً بازی جوانمردانه را رعایت می‎کنند. لااقل هر چه که ما دیدیم این طور بوده.
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    تماشاچی ها در هر دو بازی نامردی کردند وقتی توپ دست آمریکا بود با سر و صدای زیاد سعی در بر هم زدن تمرکز امریکایی ها داشتند این برد جوانمردانه نیست
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    به نظر می رسد امریکا عمدا شل بازی می کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس