کد خبر 43170
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸

محمدرضا گلزار گفته است: تهيه کننده از افزايش قيمت بليط نفع مي برد و اين سود سهم همه اهالي سينماست.

به گزارش مشرق به نقل از پارس توريسم، گلزار در ادامه مصاحبه خود گفته: آيا وقتي تهيه کننده از فروش ميلياردي فيلم هايي که من در آن بازي مي کنم سود مي برد و با قيمت پانصد ميليون به رسانه هاي تصويري مي فروشد نبايد به دستمزد بازيگران و ساير عوامل فيلم که در توليد زحمت کشيده اند مبلغي اضافه کند؟

وي افزوده: تهيه کننده با بازيگر توافق مي کند و هيچ اجباري در کار نيست. بسيار پيش آمده خودشان مبلغي پيشنهاد مي کنند و مي گويند من اين بودجه را براي تو کنار گذاشته ام و اين مبلغ الان هم آماده است.
گلزار گفته: تنها سالي يک فيلم کار مي کنم و مثل بازيگران ديگر نيستم که همزمان در چندفيلم حضور داشته باشم.

اين بازيگر ادامه داد: سينماي ما رشد اقتصادي داشته است. تهيه کننده از افزايش قيمت بليط نفع مي برد و اين سود سهم همه اهالي سينماست. فيلمي که فروش بالايي دارد بايد همه عوامل به خصوص افرادي که در گروه فني و تدارکات که دوبرابر سايرين فعاليت مي کنند از آن بهره مند شوند.

وي اشاره کرد: اين پيشنهاد را هميشه همه جا مطرح کرده ام اما هيچ وقت به آن اهميتي داده نشد و همه فقط به سراغ حاشيه ها مي روند. متاسفانه ايراد در کار ما زياد است و بايد تمام اهالي سينما دست به دست هم دهند تا اين مساله را بين تهيه کنندگان جا بيندازند هرچندکه ممکن است ناراحت شان کند اما يک تهيه کننده منطقي حتما چنين پيشنهادي را قبول خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس