کد خبر 431479
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

روابط رسانه‌ای حزب الله ادعای سفیر سعودی مبنی بر اینکه یکی از منابع نزدیک به حزب الله گفته که آمریکا از طریق نماینده جنبش امل به پیکره مقاومت نفوذ کرده، بشدت تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، روابط رسانه‌ای حزب الله با صدور بیانیه‌ای به یکی از اسناد فاش شده توسط سایت «ارتش سایبری یمن» واکنش نشان داد و ادعای سفیر سعودی در آن سند را بشدت تکذیب کرد.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، حزب الله درباره ادعای سفیر سعودی در لبنان در متهم ساختن «علی بزی» نماینده جنبش «امل» به نقل از آنچه منبع نزدیک به حزب می‌نامد، اعلام کرد: هر آنچه از زبان این منبع مجهول نقل شده هیچ ارتباطی به حزب الله ندارد. موضوعی که از زبان آن منبع مجهول که ما وی را نمی‌شناسیم، نقل شد، توسط هیچ از مقامات حزب الله بیان نشده است.

در ادامه این بیانیه‌ آمده است: مضمون آن سند نادرست و عاری از صحت بوده و بنابراین آن را به شدت نفی می‌کنیم.

یکی از اسنادی که «ارتش سایبری یمن» از وزارت خارجه، کشور و اطلاعات عربستان فاش کرده، نشان می‌دهد که سفیر عربستان سعودی در لبنان در نامه‌ای به ریاض مدعی شده که یک منبع نزدیک به حزب الله به وی گفته که آمریکا از طریق «علی بزی» نماینده جنبش «امل» در پارلمان لبنان به پیکره مقاومت نفوذ کرده است.

اسنادی که ارتش سایبری یمن 22 می (1 خرداد) در اختیار خبرگزاری فارس و سپس بخشی از آن را در اختیار سایت ویکی‌لیکس قرار داده است، شامل پیامها، نامه‌ها و گزارش‌های محرمانه سفارتخانه‌های عربستان سعودی در سرتاسر دنیا، وزارت خارجه، کشور و اطلاعات این کشور است.

جولیان آسانژ مدیر سایت ویکی‌لیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اسناد عربستان سعودی پرده از یک دیکتاتوری مرموز و غیرقابل پیش‌بینی برمی‌دارد که علاوه بر گرامی داشتن صدمین اعدام با گردن زدن در سال جاری، به تهدیدی علیه همسایگانش تبدیل شده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • yaser ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    یمن ارتش سایبریش کجا بود آخه؟ کار بچه های خودمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس