کد خبر 431472
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

مجید مظفری گفت: آرزوی داشتن یک سینمای سلامت و بازگشت بزرگان این عرصه به سینما را دارم امیدوارم پس از ده سال که دوباره به سینما برمی‌گردم مانند گذشته مورد قبول مردم قرار گیرم.

مجید مظفری: آرزوی یک سینمای سلامت را دارمبه گزارش مشرق، مجید مظفری بازیگر و تهیه‌کننده تله فیلم "عرفان" گفت: "عرفان"ملودرامی اجتماعی داشته و به سفر پسری به آلمان بر می‌گردد که به دلیل نرفتن به سربازی نمی‌تواند برای گرفتن تخصص به کشور دیگری رود.
 
وی ادامه داد: این پسر تحقیق می‌کند که اگر با همسری فلج ازدواج کند تا 5سال از رفتن به سربازی معاف می‌شود و راحت می تواند به اروپا سفر کند.

مظفری با اشاره به برخی از بازیگران و عوامل این تله فیلم تصریح کرد: تا به حال به غیر از من حضور "مهدی سلوکی" و "سارا منجزی"،"سپیده مرادپور" و جمعی دیگر در آن قطعی شده است. 

بازیگر فیلم سینمایی "سگ‌کشی" افزود: قرار است که این فیلم از شبکه نمایش خانگی عرضه شود و کارگردانی و نویسندگی آن به عهده علیرضا شاه‌حسینی است.  
 
مظفری در پاسخ به این مطلب که چرا تله فیلم را برای تلویزیون نمی‌سازد،اظهارداشت: تلویزیون مشکل بودجه داشته و ما اگر می‌خواستیم این اثر را به تلویزیون بفرستیم باید با هزینه بسیار پایینی آن را می ساختیم ولی برای نمایش خانگی هر چقدر که هزینه کنیم می‌توانیم سود داشته باشیم.

مظفری در مورد کم کاری خود در عرصه بازیگری گفت: به سینمای ایران خوشبینم و معتقدم که سینمای موفقی خواهد شد چون تاریخ و فرهنگ غنی داریم و بدون شک به رشد قابل توجهی خواهیم رسید.

وی در ادامه ابراز داشت: آرزوی داشتن یک سینمای سلامت و بازگشت بزرگان این عرصه به سینما را دارم امیدوارم پس از ده سال که دوباره به سینما برمی‌گردم مانند گذشته مورد قبول مردم قرار گیرم.

فیلم ویدئویی"عرفان" داستان جوانی است که برای گذراندن دوره تخصصی تحصیلی خود قصد مهاجرت از کشور را دارد، اما به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت دست به کاری می‌زند که اتفاقات عجیبی را برای او به همراه دارد. 

گفتنی است این فیلم دومین اثر شاه‌حسینی محسوب می‌شود و تهیه‌کنندگی مشترک آن را مجید مظفری و محمدرضا پیام بر عهده خواهند داشت.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس