کد خبر 431308
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در نامه‌ای از مواضع انقلابی رئیس جمهور و سخنان وی در جلسه هیات دولت حمایت و قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در نامه‌ای از مواضع انقلابی رئیس جمهور و سخنان وی در جلسه هیات دولت حمایت و قدردانی کرد.

متن نامه به شرح زیر است:


حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی،

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛

سلام علیکم؛

در هفته گذشته شاهد حماسه‌ای بودیم که به حق آن را می‌توان از به یادماندنی‌ترین روزهای انقلاب اسلامی دانست. حماسه‌ای که فرزندان این انقلاب چه آن‌ها که جان خود را در راه شرف و عزت میهن اسلامی ارزانی داشتند و دریادل شدند و چه آن‌ها که بعد از گذشت چند دهه،‌ پای مکتب حماسه و جهاد ایستادند و از قهرمانان آن روزها تجلیلی این چنین باشکوه کردند،‌ آفریدند.

در این میان برخی ناجوانمردانه در خنثی و پوچ جلوه دادن این حماسه برآمدند تا آن را نه تجلیل نماد عزت و مقاومت،‌ بلکه چونان تشییع جنازه افرادی نشان دهند که گویی از بد حادثه گرفتار مصیبت شده‌اند! اما رهبری معظم انقلاب با پیام نورانی خود،‌ پرده از کج‌راهه‌ها برداشته و همگان را به درک پیام حضور پرمضمون مردم در تشییع دردانه‌های به میهن بازگشته فراخواندند. این شد که به خوبی حضرتعالی با سخنانی به جا اعلام داشتید: «مردمی که دیروز به خیابان‌ها آمدند دو پیام داشتند، اول رساندن ندای مظلومیت این بچه‌ها به گوش جهانیان؛ دوم تاکید بر این واقعیت که راه و مسیر شهیدان ادامه خواهد یافت».

برای ما جای بسی خرسندی است که رئیس‌جمهور محترم، پیام ملت شهیدپرور ایران اسلامی را به خوبی دریافت کرده‌اند. بر این اساس جنبش دانشجویی وظیفه خود دانست تا از سخنان به‌جای حضرتعالی در جلسه هیأت دولت حمایت کرده و مراتب قدردانی و تشکر خود را عرضه دارد و خواستار این باشد تا دولت محترم ‌نیز صدای خود را در همه بخش‌ها متناسب با فریاد عزت ملت تنظیم نماید.

مبتنی بر آن‌چه خود بدان اذعان داشتید، ادامه راه مقاومت و ایستادگی شهدای انقلاب اسلامی، شعاری است که نه‌تنها برخی از جیب مردم آن را سر نداده، بلکه خواسته‌ای حقیقی و از دل ملتی است که فرزندان خود را در راه اقتدار نظام اسلامی فدا کرده‌اند.

حال در این ایام و با نزدیک شدن به روز امتحان دشوار دیپلماسی دولت تدبیر و امید؛ عطر سربازان سال‌های گذشته ایران اسلامی پیچید تا پشتوانه‌ای باشد برای دیپلمات‌های امروزمان، که در میدان مبارزه با کسانی که دستشان به خون بسیاری از جوانان این کشور همچون غواصان شهید آلوده است، ذر‌ه‌ای از حقوق ملی کوتاه نیامده و با صلابت و اقتدار برخورد کنند. امیدواریم که حماسه ای که ملت آفرید،‌ سبب شود تا شما و همکارانتان یکی دیگر از به یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب را رقم زده و مدافع قدرت و امنیت ایران اسلامی در مقابل مستکبران ظالم باشید.

دانشجویان بسیجی همچون رئیس جمهور محترم بر این باور هستند که «ملت ما باید به خوبی بداند که مشکل تحریم مانع از رشد و توسعه ما نخواهد شد» و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم را نباید به تحریم‌های ظالمانه گره بزنیم. بدون شک همانگونه که رهبری معظم انقلاب نیز اشاره فرموده‌اند، کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نبوده و امید بر آن است که جنابعالی و دولت محترم با تقویت نگاه به درون در سیاستگذاری‌های کلان خود، به حل مشکلات مردم بپردازید.

بار دیگر وظیفه خود می‌دانیم تا از مواضع انقلابی جنابعالی مبنی بر آنکه «باید ایستادگی و مقاومت کنیم و بی‌تردید در سایه ایستادگی و مقاومت خداوند نصرتش را بر ما نازل می‌کند» حمایت کرده و امید آن داریم تا همانگونه که در وصف شهدای دفاع مقدس فرمودید: «آنان به خوبی در برابر دشمن ایستادگی کرده و از عزت و استقلال کشور حراست کردند»، دیپلمات‌های جمهوری اسلامی نیز در مذاکرات پیش رو در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و به هیچ وجه حاضر به نادیده گرفتن عزت و استقلال جمهوری اسلامی نباشند. بدیهی است جنبش دانشجویی دیدبان آگاه جامعه است و لذا بر سر منافع ملی با هیچ جریان،‌گروه و فردی تعارف ندارد و در صورت تخطی مسوولان به روشنگری خواهدپرداخت.

توفیق روز افزون شما را در عزت و سربلندی ایران اسلامی خواستاریم.

سایه رهبری مستدام

سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام
منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس