کد خبر 390839
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

صدها نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور مقابل سفارت سوئیس (حافظ منافع آمریکا در ایران) اعتراض خود را نسبت به کشته شدن سه دانشجوی مسلمان در چپل‌ هیل آمریکا اعلام کردند.

به گزارش مشرق، صدها نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور ظهر امروز با حضور در برابر سفارت سوئیس (حافظ منافع آمریکا در ایران) اعتراض خود را به کشته شدن سه دانشجوی مسلمان در چپل هیل آمریکا اعلام کردند.

در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعارهای «مرگ بر حقوق بشر آمریکایی»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «رژیم صهیونیستی مسئول قتل دانشجویان مسلمان است»‌، اعتراض خود را به سکوت مجامع غربی و آمریکا در خصوص کشته شدن سه دانشجوی مسلمان اعلام کردند.

 *هیهات که با دشمنان خنده کنیم

در این مراسم علی فلاحت‌کار نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند در امور داخلی ما دخالت کند، گفت: مسئولان وزارت خارجه بدانند تا زمانی که خط قرمز نظام را حفظ کنند ما پشتیبان آنان خواهیم بود اما زیر بار ذلت دشمنان نمی‌رویم و هیهات که با دشمن خنده کنیم.

* دست خونین آمریکا قابل فشردن نیست

 محمد امین سلیمی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه ساری در ادامه این تجمع ضمن محکوم کردن کشته شدن سه دانشجوی مسلمان در آمریکا گفت: ما شاهدیم غربی‌ها برای کشته شدن حیوانات کمپین راه می‌اندازند اما نسبت به کشته شدن سه دانشجوی مسلمان سکوت کردند. وی افزود:‌ حادثه چپل هیل سند دیگری از جنایات آمریکایی‌هاست و این حادثه پیامی به مسئولان وزارت خارجه دارد از اینکه دست خونین آمریکا قابل فشردن نیست.

 * حادثه کپل هیل نتیجه سالیان سال اسلام هراسی آمریکا است

 سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در ادامه این تجمع گفت:‌ کشته شدن سه دانشجوی مسلمان یک اتفاق نیست بلکه یک جریان است. حادثه چپل هیل نتیجه سالیان سال اسلام‌ هراسی است که آمریکا به راه انداخته است.
این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به دو نقطه‌ضعف جهان اسلام گفت:‌ عدم وحدت بین مذاهب اسلامی و عدم غیرت دینی دو نقطه ضعف جهان اسلام است که باید در راستای برطرف کردن آن حرکت کنیم.
گلپایگانی تصریح کرد: نداشتن غیرت دینی کار را به جایی رسانده است که برخی مسئولان ما در مقابل جنایت آمریکا در قبال کشته شدن سه دانشجوی مسلمان موضع قاطعی نمی‌گیرند.

* آرمان ما رفع تحریم‌ها نیست

وحید زارع نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در ادامه این مراسم اظهار داشت: چه می‌شود خون چند شهروند فرانسوی برای غرب و جهان استکبار با ارزش می‌شود اما خون هزاران مسلمان بی‌گناه برای آنان ارزشی ندارد. وی گفت: تحریم‌ها آرمان ما نیست. آرمان ما همانگونه که امام(ره) فرمودند برپایی حکومت اسلامی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس