کد خبر 430932
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

شبکه افق برای ماه مبارک رمضان چندین ویژه‌برنامه تلویزیونی و ترکیبی تدارک دیده است که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها پخش سریال پرمخاطب «وضعیت سفید» است.

به گزارش مشرق،‌ شبکه «افق» در ایام ماه مبارک رمضان با تغییراتی در کنداکتور پخش به میهمانی این ماه عزیز رفته و 18 عنوان برنامه با حال و هوای ماه مبارک رمضان برای پخش از این شبکه آماده شده که شامل سریال، فیلم سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی و ترکیبی خواهد بود.

«قرار» نیز که چندی است به عنوان برنامه‌ای اذان‌گاهی از شبکه افق روی آنتن می‌رود در ماه رمضان ادامه می‌یابد.  در حوزه مستند اما شبکه «افق» بنا به رسالت خود برنامه‌های بیشتری را در نظر گرفته که از آن جمله می‌توان به «عکس بر عکس» کاری از صادق داوری‌فر با موضوع زندگی شیخ راشد یزدی، «کوچه نقاش‌ها» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر با موضوع زندگی و تحولات روحی سیدابوالفضل کاظمی فرمانده گردان میثم در دوران دفاع‌مقدس، «پرچین راز» درباره شخصیت جورج جورداق، ادیب مسیحی و نویسنده کتابی درباره امام علی (ع)، مستند «ده، چهار و نیم، سه و نیم» محصول راسخ فیلم با موضوع اهدای کلیه توسط یک روحانی به کودکی نیازمند و «جعفر گونزالس» کاری از مرکز مستند حقیقت درباره زندگی شخصی به نام جعفر (رائول) گونزالس اسپانیایی اشاره کرد.

به علاوه اینکه مستندهای «نزدیک‌تر از نزدیک»، «عباس دیپالما»، «آن کتاب»، «30 سال زندگی با 100 بند»، «کشف اسلام» در 10 قسمت و «سفیران هدایت» در 13 قسمت هم از این شبکه پخش خواهد شد. همچنین مستندهای کوتاه «افطاریه» در 30 قسمت، کاری از امیرحسین نوروزی هم برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده که موضوع آن تبریک حلول ماه رمضان از زبان خانواده شهدا و پرداخت به زندگی شهداست.

«کدبانو» هم عنوان برنامه‌ای ترکیبی است که در ماه رمضان از این شبکه پخش می‌شود و به نمایش سبک زندگی دینی بانوان مسلمان خارجی مقیم ایران و آموزش غذاهای مناسب در ماه رمضان می‌پردازد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس