کد خبر 430821
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰

وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر کنترل خود را از دست داد و مخالفان خود را با الفاظی نامناسب به باد انتقاد گرفت.

 به گزارش مشرق، اسرائیل نشنال نیوز اعلام کرد: میری رگو، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی که به درگیری با اهالی فرهنگ و هنر این رژیم مشهور شده است امروز (جمعه) نیز برخی از مخالفان خود در این حوزه را به باد انتقاد گرفت.

دو هفته پس از آنکه وی یک تئاتر را به دلیل حمایت از تحریم شهرک‌نشین‌های اسرائیلی به قطع بودجه تهدید کرد، شخصیتهای فرهنگی اسرائیل  همزمان با حضور این وزیر در جشنواره تئاتر در تل‌آویو دست به تظاهرات زدند.

رگو که به نظر می‌رسد طی روزهای اخیر کنترل خود را از دست داده و صحبتهایش تشابه چندانی به یک متولی فرهنگ ندارد در یک مصاحبه ضبط شده در واکنش به این اعتراضات گفت: دنیای هنر دنیای ناسپاسی است. من از خودم سوال می‌کنم که برا چه کسی کار می‌کنم؟ برای گروهی از مردم ناسپاس که تصور می‌کنند از همه چیز اطلاع دارند. برخی از آنها احمق‌هایی بی‌ارزش و ریاکار هستند.

وی در ادامه گفت: من می‌دانستم که که نمی‌خواهم این پست را تصاحب کنم. می‌دانستم که قرار است برای مردمی   دروغگو و لاف زن کار کنم.

این ژنرال و فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی 9 ژوئن و پس از  امتناع کارگردان این تئاتر از اجرای آن برای شهرک‌نشین‌های صهیونیست اعلام کرده بود که در تامین بودجه تئاتر یافا تجدید نظر خواهد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    مگه اینا فرهنگ هم دارن که براش وزیر گذاشتن
  • ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    طوری نشده که یک صهیونیست بی ریشه به رفقای بی ریشه خودش فحش داده! اصالتش همینه دیگه
  • ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    اینها و حامیان غربیشان اساسا بی فرهنگ هستند. به قول احمدی نژاد جنگ فرهنگی بی معنا است. آنچه هست جنگ فرهنگ با بی فرهنگی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس