کد خبر 430449
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

اداره‌کل حفاظت فیفا، واحدی برای کشف جرایم و تخلفات چند دهه اخیر این ثروتمندترین و بزرگ‌ترین سازمان بین‌المللی تشکیل می‌دهد.

به گزارش مشرق، کورنل بوربلی رئیس اداره حفاظت فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا ساعاتی پیش اظهار داشت: تا کنون در رابطه با رسیدگی به پرونده فساد در این سازمان دست به اقدامات فراوانی زده شده و از سویی کشف جرایم جدید هم در دستور کار است، زیرا شواهد نشان می‌دهد که بیش از چهار دهه است که جرایم سازمان یافته‌ای در این سازمان همواره رخ داده است.

او افزود: ما بدین منظور واحدی خاص و مستقل تحت نظارت اداره کل حراست این سازمان ایجاد کرده‌ایم که هر چه در چند دهه اخیر در تعارض با منشورها و قانون‌ها در این‌جا رخ داده است، ثبت و مورد تحقیق قرار می‌‌گیرد. اما در این رابطه آن‌چه بر آن حساسیت بیشتر را در نظر می‌گیریم، موارد مرتبا با ارائه امتیاز میزبانی دو جام جهانی پیش رو به روسیه و قطر است. شاید بدین ترتیب اتاق یاد شده بسیار بزرگ شود و افراد متعددی را در بر بگیرد اما برای ما آن‌چه که مهم است، کشف جرایم این دوره سیاه از فیفا است.

فیفا بزرگ‌ترین و ثروتمندترین سازمان بین‌المللی است که 111 سال پیش در پاریس تاسیس شد اما اکنون ستاد آن در زوریخ قرار دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس