کد خبر 430230
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: به جای دیدن اختلافات در این مراسم باشکوه به اتحاد ایجاد شده به عنوان یک حرکت ملی با حضور اقشار مختلف مردم تاکید کنیم.

به گزارش مشرق، احمد توکلی درباره مراسم تشییع شهدای خط شکن و غواص که روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد:  آنچه در این مراسم جای شکر داشت ، حضور پررنگ، برجسته و پر شور مردم بود که با تحمل گرما بر انجام  وظیفه دینی، ملی و انسانی خود اصرار داشتند.
 
وی با انتقاد به نحوه برگزاری مراسم تشییع 270 شهید دفاع مقدس، افزود: متاسفانه برنامه ریزی خوبی برای برگزاری این مراسم به نحو احسنت صورت نگرفته بود و مردم بی جهت خسته شدند. اگر برنامه ریزی دقیق بود، می شد به نحوی عمل کرد که مردم آزار نبینند و در هوای گرم با وجود چادر و لباس های تیره دچار زحمت نشوند
 
نماینده مردم تهران در مجلس درباره بنرها و دست نوشته هایی که از سوی برخی در مراسم تشییع شهدا حمل می شد نیز تصریح کرد: راجع به بنرها و دست نوشته هایی که شامل اقسام و انواع مختلفی از نوشته ها بودند، ممکن است من و شما با بعضی از آنها مخالف باشیم، ولی من احساس نمی کنم که کار مرکزی شده است و می توان گفت که افراد تنها ابراز عقیده کردند.
 
وی ادامه داد: البته ممکن است بعضی از عقاید درست نباشد. به عنوان مثال من با وجود ایراداتی که به تیم مذاکره کننده هسته ای دارم و آنها را چه به صورت علنی و چه خصوصی اعلام کرده ام نه تنها آنها را خائن نمی دانم که خادم بر می شمرم فرق است بین کسی که  بی وقفه برای مذاکرات زحمت می کشد با یک خائن. من حتی با نمایندگانی هم که نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای تندی می کنند برخورد می کنم.
 
توکلی با بیان این  توصیه به اصحاب رسانه که نباید بر اختلاف ها دست بگذارند و باید بر اتحاد ها تاکید کنند، خاطر نشان کرد: وقتی سال همدلی هست و باید در میان همه جامعه همدلی وجود داشته باشد. وقتی که دشمنان خارجی منتظر تفرقه هستند و بر ما فشار می آورند ما هر کدام بخواهیم بگردیم ببینیم چه کسی چه کاری حتی به اشتباه کرده است، باعث می شود دعوا بالا بگیرد. بنابراین اگر به اختلافات دامن نزنیم به نفع ماست و بهتر است به جای دیدن اختلافات در این مراسم باشکوه به اتحاد ایجاد شده به عنوان یک حرکت ملی با حضور اقشار مختلف مردم تاکید کنیم.

منبع: جماران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس