به گزارش مشرق، روزنامه سعودی "الحیات" چاپ لندن تأکید کرد، این بازی را می توان این روزها در اکثر مغازههای فروش بازیهای رایانهای عربستان یافت.
صاحبان برخی از این مغازهها با بیان اینکه از محتوای این بازی خبر ندارند، تأکید می کنند که جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از این بازی کردهاند.
یکی از مادران که فرزندش این بازی را خریده است گفت: پس از آغاز این بازی، مشخص می شود که ماجرای آن بین مسلمانان و طوایف مختلف است، در این بازی مساجد هدف قرار میگیرند و آن طور که به نظر می آید در مراحل بالاتر این بازی، یک باند افراطی به کلیساها و دیگر اماکن عبادت حمله می کنند.
اما موضوع خطرناکتری که این مادر به آن اشاره می کند، این است که با آغاز این بازی، نماد داعش ظاهر می شود.
صاحبان برخی از این مغازهها با بیان اینکه از محتوای این بازی خبر ندارند، تأکید می کنند که جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از این بازی کردهاند.
یکی از مادران که فرزندش این بازی را خریده است گفت: پس از آغاز این بازی، مشخص می شود که ماجرای آن بین مسلمانان و طوایف مختلف است، در این بازی مساجد هدف قرار میگیرند و آن طور که به نظر می آید در مراحل بالاتر این بازی، یک باند افراطی به کلیساها و دیگر اماکن عبادت حمله می کنند.
اما موضوع خطرناکتری که این مادر به آن اشاره می کند، این است که با آغاز این بازی، نماد داعش ظاهر می شود.
سایت المرصد تأکید کرد که بر اساس تحقیقات جدید، مطالب بصری به نسبت 40 درصد بر فرهنگ کودک تأثیر می گذارد و 60 درصد بقیه نیز مربوط به خانواده، مدرسه، همسایگان، جامعه و مدرسه است. به همین دلیل است که گروه های تروریستی در تلاش هستند با استفاده از ابزار رسانهای جدید نسل جوان و نوجوان را به سوی خود جذب کنند.