منابع خبری تصاویر دیدار یکی از افسران بلند پایه ارتش آل سعود با یکی از مسئولان امنیتی دفتر نخست وزیر اسراییل را منتشر کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع خبری غربی - عربی تصاویر دیدار یکی از افسران بلند پایه ارتش آل سعود با یکی از مسئولان امنیتی دفتر نخست وزیر اسراییل را منتشر کرده اند. در این دیدار که در حین برگزاری یک کنفرانس بررسی های امنیتی در واشنگتن آمریکا صورت گرفته، "ژنرال انور العشقی" از فرماندهان ستاد مشترک ارتش آل سعود با "دوری گلد مسئول مرکز مطالعات راهبردی اورشلیم" و مشاور  امنیتی نتانیاهو نخست وزیر اسراییل مصافحه کرده است.



مصافحه ژنرال ارشد سعودی با مقام صهیونیستی!+فیلم و عکس

"ژنرال انور عشقی رئیس مرکز مطالعات الشرق الاوسط سعودی" درتوجیه علت دیدارش با دوری گلد صهیونیست، کارشناسان و مسئولان ایرانی را به رفتار مشابه متهم کرد!! به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، وی در گفتگوی تلفنی با این شبکه گفت: من در واشنگتن با دوری گلد دیدار نداشته ام بلکه در یک موسسه بین المللی سخنرانی کرده ام و سعی کرده ام صدای عربستان سعودی و جهان اسلام را به گوش آمریکائی ها برسانم. 

مصافحه ژنرال ارشد سعودی با مقام صهیونیستی!+فیلم و عکس

وی اضافه کرد، دوری گلد بعد از من در این موسسه سخنرانی کرد و از مشکلات رژِم غاصب صهیونیستی با ایران سخن گفت. در واقع این معنای ملاقات من با وی نیست. من وی را در چندین کنفرانس دیده ام. او فردی اندیشمند و رئیس مرکز مطالعات قدس است. نه او مسئولیت رسمی دارد و نه من در عربستان مسئولیت رسمی دارم. این در حالی است که به گواهی تصاویر منتشره از محل اجلاس مصافحه و دیده بوسی وی با این مقام صهیونیست امری واضع بوده وهمچنین بر اساس اسناد موجود، دوری گلدمن مشاور امنیتی دفتر نخست وزیر اسراییل است.

مصافحه ژنرال ارشد سعودی با مقام صهیونیستی!+فیلم و عکس

وی در بخش دیگری گفت: ملک عبدالله (شاه مقبور سابق سعودی) گفته است که اگر آنها (صهیونیستها) طرح پیشنهادی عرستان را بپذیرند ما با آنها سازش خواهیم کرد. حتی پیامبر اکرم (ص) با مشرکین دیدار کرد و با آنها پیمان صلح حدیبیه امضا کرد. عشقی در بخش دیگری افزود: اگر فرض کنیم که این دیدار من با دوری گلد نوعی سازش فرهنگی به شمار آید پس گفتگوی شبکه های تلویزیونی ایرانی با اسرائیلی ها نیز سازش فرهنگی است. آیا این امر سازش فرهنگی نیست؟!

مصافحه ژنرال ارشد سعودی با مقام صهیونیستی!+فیلم و عکس

العشقی در قیاسی مع الفارق تاکید کرد که از نظر او، دیدار دکتر احمدی نژاد(رئیس جمهوری سابق ایران) با خاخام های یهودی عضو جنبش ضد صهیونیستی نیز نوعی سازش با اسراییل است. وی ادامه داد، من از طریق دیدار با اسرائیلی ها و پذیرفتن مصاحبه رسانه های صهیونیستی در واقع به فلسطینی ها خدمت می کنم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    عجب رویی داره این مردک مشرق آبروشو رسما بردی
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    من تا حالا فکر میکردم که شاه سعودی آلزایمر داره و هیچی حالیش نیست ولی الان مطمئن شدم در کل مقامات عربستان یه با شعور پیدا نمیشه------
  • پسر ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    من هی میگم اعراب وهابی آدم بشو نیستند یارو کلا شوت شوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس