بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس با بيش از 200 عنوان کتاب در بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران شرکت مي‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از ايبنا، جلد اول "دايرةالمعارف دفاع‌مقدس"، "گاه‌شمار حملات شيميايي عراق در هشت سال دفاع‌مقدس" اثر محمدباقر نيکخواه، "نگرشي بر اص‍ول‌ و م‍ب‍ان‍ي‌ م‍دي‍ري‍ت‌ ن‍ظام‍ي‌ ج‍م‍ه‍وري‌ اس‍لام‍ي‌ اي‍ران‌ در ه‍ش‍ت‌ س‍ال‌ دف‍اع‌‌م‍ق‍دس‌" ت‍ال‍ي‍ف‌ ع‍ل‍ي‌ اح‍س‍ان‌ ن‍ي‍ک‍ج‍و و "‌عملکرد شوراي امنيت در جنگ ايران و عراق" نوشته حمد ‌عبدالعزيز الکواري و ترجمه محمدعلي عسگري، در جدول تازه‌هاي نشر بنياد حفظ آثار و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس قرار دارند و در نمايشگاه کتاب امسال ارايه خواهند شد.

يکي از اهداف بنياد حفظ آثار در اين نمايشگاه، معرفي آثار شاخص حوزه دفاع‌مقدس به مخاطبان است. به همين سبب، 8 عنوان از کتاب‌هاي برجسته خود را با تخفيف ويژه 30 درصد، به مخاطبان عرضه خواهد کرد که از جمله اين آثار مي‌توان به مجموعه 2 جلدي "مقوله‌ها و مقاله‌ها" نوشته محمدقاسم فروغي جهرمي، "چريک چمران‏?: خاطرات مقصود حيدري‏?" اثر علي باقري‌وکيل‌آباد‏، "راز گمشده مجنون" تاليف مرضيه نظرلو و "بمبي در کابين: حماسه خلبان شهيد سرلشکر عباس دوران" نوشته حکمت قاضي ميرسعيد اشاره کرد.

همچنين ترجمه انگليسي کتاب "کمين جولاي 82" نوشته حميد داوودآبادي و 5 مجلد ترجمه شده از مجموعه کتاب‌هاي "راهيان‌نور" نيز در غرفه بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس، در بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران قرار خواهند گرفت.

بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران از 14 تا 24 ارديبهشت 90 در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) تهران برپا خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس