کد خبر 429472
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۱

چندین موشک کاتیوشا و گلوله های توپخانه نیروهای مردمی انصار الله یمن به مواضع نظامی سعودی در مرز یمن در دو استان الطوال و الحُرث اصابت کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری الجزیره ، نیروهای مردمی انصارالله یمن در ساعات اولیه روز سه شنبه در پاسخ به حملات هوایی روز گذشته نیروهای عربستانی چندین موشک به مواضع نظامی سعودی ها در منطقه جازان در مرز عربستان شلیک کردند.

این در حالی است که همزمان با آغاز نشست ژنو درباره حملات رژیم آل سعود به یمن ، جنگنده های سعودی روز دوشنبه 10 بار مناطقی از یمن را در پی تصرف دو پادگان توسط نیروهای مردمی ، بمباران کردند.

نشست ژنو قرار است با مشارکت دبیرکل سازمان ملل و نماینده این سازمان در امور یمن و هیات هایی از نیروهای مردمی انصارالله که از سوی سازمان ملل «هیات صنعا» نامیده می شود و مخالفان یمنی که از سوی عربستان حمایت و به نام «هیات ریاض» نامیده می شوند، برگزار شود.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای آن کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس