پویش مردمی «#پیامی_آورده_اند» با هدف مشارکت مردم در حال و هوای ورود 175 شهید غواص و خط شکن و انتشار نظرات مردم در این زمینه با نشانی 175SHAHIA.IR آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پویش مردمی «#پیامی_آورده_اند» با هدف مشارکت مردم در حال و هوای ورود 175 شهید غواص و خط شکن و انتشار نظرات مردم در این زمینه با نشانی 175SHAHIA.IR آغاز به کار کرد.

پویش مردمی شهدای غواص آغاز به کار کرد
در صفحه اول این سایت می خوانیم: همین چند روز قبل بود که خبر اومد جنازه های نازنین شون رو با دست بسته به میهن آوردن… جنازه هایی که زنده به گور شده بودن… 175 شهید غواص عملیات کربلای چهار رو می گم، همون عملیاتی که آمریکایی ها اطلاعاتش رو به عراق لو دادن و باعث قلع و قمع شدن بچه های ما تو عملیات کربلای چهار شدن! … حالا قراره سه شنبه همین هفته (26 خرداد) در تهران بصورت دست جمعی تشییع بِشَن… برنامه هم در جوار اجساد مطهر شهیدان خواهد بود.

# راستی پیام دست های بسته شان برای شرایط امروز کشور چی می تونه باشه؟

ما می خوایم یه موج مردمی در قالب «پویش مردمی؛ #_پیامی_آورده_اند » راه بندازیم، به همین خاطر تو اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگه و همین سایت قراره هر شخصیتی بیاد و بنویسه که ؛ بازگشت شهدایی که با دست بسته مقاومت کردن، توی این مقطع زمانی چه پیامی می تونه داشته باشه؟

هر کدوم از شما هم می تونید با ذوق و سلیقه خودتون، پیام تون رو در قالب های «شعر»، «پوستر»، «دل نوشته»، «عکس»، «کلیپ»، و … برای ما بفرستید، یا علی؟!

دوستداران شهدای غواص میتوانند جهت همراهی با این پویش مردمی، طرح خام "پیامی آورده اند" را از سایت دریافت و آن در برگه a4 چاپ نمایند. سپس پیام های شهدای غواص را بر روی برگه نوشته و جهت بازنشر در سایت تصاویر آن را به آدرس pic@175shahid.ir ارسال کنند. توصیه شده است برای انتشار در شبکه های اجتماعی از هشتگ #پیامی_آورده_اند استفاده شود.
پویش مردمی شهدای غواص آغاز به کار کرد
علاقمندان به شرکت در این پویش میتوانند طرح ها، پوستر ها، شعر، متون و کلیپ های خود را در خصوص 175 شهید غواص و پویش مردمی "پیامی آورده اند" جهت انتشار در سایت به پست الکترونیکی info@175shahid.ir ارسال فرمایند.

تا کنون چهره های سرشناس زیادی به این پویش پیوسته اند و همچنان علاقمندان در حال ارسال مطالب و عکس هایشان به این پویش هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    درود بر استاد رائفی عجب عبارتی نوشته بود ... قابل تامل
  • بهروز ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    کاش بشه یجوری این دین و جبران کنیم
  • سید ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    گوئیا دست رسی به این سایت محدود گردیده است ما که هرچه تلاش کردیم 175SHAHIA.IR این سایت باز نشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس