کد خبر 429225
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

جنگنده‌های ارتش عراق تعدادی از پناهگاه‌ها، خودروها و تجهیزات نظامی عناصر داعش را در استان‌های صلاح‌الدین و انبار بمباران کردند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری الشرق الاوسط، "نصیر نوری،" مسئول روابط عمومی وزارت دفاع عراق روز دوشنبه اعلام کرد جنگنده های  ارتش پنج خودروی مجهز به تیربار و دو تانکر حامل سوخت متعلق به داعش را در منطقه عجیل در شرق تکریت در استان صلاح الدین  منهدم کردند.

نوری افزود؛ دستکم 13 داعشی هم در حمله نیروهای امنیتی عراق در استان انبار در غرب بغداد به هلاکت رسیدند.

 مسئول روابط عمومی وزارت دفاع تاکید کرد مرکز فرماندهی نیروی هوایی عراق در چند مرحله  مواضع گروه داعش را در اطراف شهر سامرا و استان دیاله هدف قرار دادند.

در این حملات تعدادی از پناهگاه‌ها، تجهیزات نظامی و خودرو های داعش منهدم و شماری از تروریست‌ها نیز کشته شدند.
 
مسئول وزارت دفاع اظهار داشت؛ نیروهای امنیتی وابسته به مرکز فرماندهی عملیات استان انبار هم پس از شناسایی کاروانی از عناصر داعش در منطقه الفلاحات به آنان حمله و از یورش آنان به  منطقه جسر الصقلاویه در استان انبار جلوگیری کردند.

 نصیر نوری اظهار داشت؛ نیروهای امنیتی ویژه عراق در این عملیات یک پایگاه موشکی و تعدادی از خودروهای زرهی داعش را منهدم و هشت نفر از تروریست ها را هم به هلاکت رساندند.

 نوری ددر پایان گفت: نیروهای امنیتی عراق همچنین حمله داعش به  منطقه السلام را دفع و مقادیر از انواع سلاح های سبک و سنگین  و گلوله های خمپاره را دفع کردند و پنج نفر از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس