کد خبر 429148
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

حجت‌الاسلام سید علی‌نقی داوودی، از فعالان فرهنگی و دانشجویی دو دهه اخیر، پس از تحمل بیماری سخت و جانکاه سرطان، صبح پنجشنبه در جوار مضجع شریف جد بزرگوارش حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام در نجف اشرف به دیدار حق شتافت.

گروه فرهنگی مشرق - حجت‌الاسلام سید علی‌نقی داوودی، از فعالان فرهنگی و دانشجویی دو دهه اخیر، پس از تحمل بیماری سخت و جانکاه سرطان، صبح پنجشنبه در جوار مضجع شریف جد بزرگوارش حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام در نجف اشرف به دیدار حق شتافت.

حجت‌الاسلام داوودی از فعالان فرهنگی درگذشت

پیکر این روحانی پرکار و دغدغه‌مند، در وادی‌السلام نجف در کنار صلحا و دوستداران امیرالمؤمنین علیه‌السلام به خاک سپرده شد.

حضور چشمگیر این روحانی جوان در مراسمات و همایش‌ها و اعتکاف‌ها و جشنواره‌ها و مسابقات دو دهه اخیر دوشادوش دانشجویان، از وی، چهره‌ای محبوب نزد جوانان و دانشگاهیان ساخته بود و در حد بضاعت خود، مرجعی برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات عقیدتی و سیاسی دانشجویان و دانشگاهیان و کارکنان دانشگاه تهران بود.

پایگاه خبری تحلیلی مشرق، این ضایعه را به خانواده و دوستداران ایشان به ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران و کوی دانشگاه تسلیت می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • shahidghomnamsalam IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    انشاالله روحش با امیرالمومنین محشور گردد دوست خوبی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس