منتجب نیا گفت: من به چهار پنج نماینده گستاخ مجلس می گویم؛ ای افراطی گرهای تند رو! ای کسانی که مردم را قبول ندارید، دستت در ظرف اختلاس گرهاست. این هشدار را دریافت کنید که سکوت و آرامش ملت اندازه ای دارد.

به گزارش  مشرق، شامگاه روز گذشته، همایشی تحت عنوان بزرگداشت 24 خرداد، با حضور اصلاح طلبان استان لرستان در خرم آباد برگزار شد که متن کامل سخنرانی دبیرکل حزب اعتماد ملی به شرح ذیل است.

حجت الاسلام منتجب نیا، دبیر کل حزب اعتماد ملی شامگاه دیروز در همایشی تحت عنوان بزرگداشت24 خرداد، در جمع اصلاح طلبان استان لرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک فرصت بزرگ بود که کشور و ملت از یک نابودی و سقوط قطعی با رهبری امام راحل نجات یافت.

وی گفت: اصلاح طلبان این افتخار را دارند که معلم و استادشان حضرت امام خمینی(ره) است. ما فرزندان امام(ره) و ادامه دهندگان راه ایشان هستیم. خداوند به برکت امام، مردم را نجات داد.

منتجب نیا ادامه داد: دوم خرداد کشور ما در آستانه سقوط قطعی قرار گرفته بود!؛ اما نسیم الهی در دوم خرداد وزید. اگر در دوم خرداد سال 76 آنچه که شد انجام نمی گرفت و به گونه دیگر انتخابات برگزار می شد؛ اکنون این کشور، نظام و امنیت معلوم نبود که استمردار داشته باشد. حضور؛ حرکت و حماسه ملی موجب نجات کشور شد و مقلب القلوب کشور را نجات داد و حفظ کرد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی، دوران اصلاحات را دوران ارزشمندی دانست و افزود: متاسفانه نه دیگران، نه من و نه شمای اصلاح طلب قدر این فرصت را ندانستیم و نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم. فرصت سوزی کردیم و دیگران هم ظلم کردند! تا سرانجام این نعمت الهی از ما گرفته شد.

 وی اظهار کرد: دوران اصلاحات، دوران هشت ساله ای بود که نخبگان و برگزیدگان ملت مسئولیت های اجرایی را در دولت گرفتند. افرادی پاکدست! که به فکر مردم بودند ومی خواستند مشکلات انباشته کشور برطرف ، فرهنگ کشور ترقی و سیاست کشور توسعه یابد.

اصلاح طلبان هر اشتباهی کردند؛ اما اختلاس نکردند

منتجب نیا افزود: اصلاح طلبان چه در دولت و چه در مجلس بیشترین خدمت را کرده اند و افتخاری که داریم این است که اصلاح طلبان هر اشتباهی کردند اما اختلاس نکردند!

دبیرکل حزب اعتماد ملی عنوان کرد: اصلاح طلبان اگر ضعفی هم داشتند، اما به اموال عمومی ملت تجاوز نکردند؛ دزد و غارتگر نبودند و امانت دار مردم در دولت و مجلس بودند؛ اما چون قدر این نعمت دانسته نشد، این نعمت مورد بهره برداری قرار نگرفت و کار به جایی رسیده است که هر روز خبر از اختلاس هزاران میلیاردی بود و می گفتند نمی شود مسائل را باز کرد.

شما فکر می کنید که اختلاس تنها توسط بابک زنجانی انجام گرفت، آنقدر اختلاس انجام شده که اگر عنوان شود آبرویی برای ملت و کشور نمی ماند.

وی با انتقاد تند از دولت احمدی نژاد گفت: این چه بلایی بود که بعد از فرصت سوزی اصلاحات بر ما نازل شد. حیثیت و آبروی ملت را در دنیا بردند؛ استعدادهای دورنی را خفه و ظلم هایی را به نخبگان روا کردند.

رد صلاحیت شدن هاشمی رفسنجانی ننگی است در تاریخ معاصر ایران

منتجب نیا گفت: نزدیک 24 خرداد 92 بود و حرف و حدیث ها بر اثر اینکه چه کسی می تواند کشور را نجات دهد بالا گرفته بود. من در مصاحبه ای با روزنامه "بهار" علام کردم که کسی می تواند کشور را نجات دهد که مدیریت بحران را داشته باشد.

مصداق من خاتمی- رئیس جمهور پیشین- بود اما می دانستم به هیچ وجه اجازه ورود به او داده نمی شود. از شخص هاشمی رفسنجانی تقاضا کردم که فداکاری کند و مسئولیت بگیرد و این بحران را بشکند او شرکت کرد؛ اما او را رد صلاحیت کردند واین ننگی در تاریخ معاصر ایران است.

دبیرکل حزب اعتماد ملی عنوان کرد: کاندید شدن عارف و حسن روحانی موجب شد که عقل و تدبیر احزاب اصلاح طلب ایجاب کند که متحد شوند و یکی از این بزرگان کنار برود. عارف ایثار کرد و با فداکاری تاریخی خودش توانست این برنامه را به ثمر برساند.

روحانی به عنوان منادی شعارهای اصلاح طلبان پیروز شد

وی در ادامه 24 خرداد را یوم الله نامید و اظهار کرد: 24 خرداد یوم الله است!  و ای اصولگرایان افراطی! اگر 24 خرداد روحانی انتخاب نشده بود، امروز وضعیت دیگری داشتیم. 24 خرداد ملت پیروز شد نه یک شخص. روحانی به عنوان منادی شعارهای اصلاح طلبان پیروز شد. اگر روزی برخلاف شعارهایش حرف بزند حامیان وی دلسرد می شوند. پیروزی روحانی یعنی پیروزی اصلاحات.

منتجب نیا ادامه داد: کسانی که می گویند اصلاحات مرده است؛ می گوییم اصلاحات زنده و اکثریت قاطع ملت است. اصلاحات یک تفکر الهی است! که می گوید احترام به آرای مردم، مگر می شود کسی اصلاحات را قبول نداشته باشد! کسانی که با اصلاحات مخالفند یا نمی فهمند! و یا از روی کینه مخالفت می کنند.

دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اصلاح طلبان همچنان پشت سر حسن روحانی هستند، افزود:  اصلاح طلبان از روحانی حمایت می کنند و با دشمنانش می جنگند و اجازه نمی دهند رئیس جمهور را مورد آماج حملات ناجوانمردانه خودشان قرار دهند.

افراطیون در برابر مردم ناایستند

وی گفت: من به افراطیون می گویم: شمایی که رابطه خود را با ملت قطع کرده اید بدانید ملت روحانی را انتخاب کرده است و به او اعتماد دارد؛ چرا اینقدر چوب لای چرخ می گذارید. به افراطیون می گویم در برابر مردم ناایستید، هر کسی با مردم مقابله کند عاقبتش شکست است. اصلاح طلبان با کمال قدرت ایستاده اند.

نمایندگان افراطی مجلس گستاخ هستند

دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: من به چهار پنج نماینده گستاخ مجلس می گویم: ای افراطی گرهای تند رو! ای کسانی که مردم را قبول ندارید، دستت در ظرف اختلاس گرهاست. این هشدار را دریافت کنید که سکوت و آرامش ملت اندازه ای دارد.

منتجب نیا بیان داشت:  دلواپس ها! بی عقل ها! بی ترمزها! گستاخ ها! دلواپس، اختلاس های میلیاردی هستند!

وی افزود: آنها در حال کار کردن برای انتخابات هستند. آن ها می گویند: دولت یازدهم اگر در صحنه مذاکرات پیروز شود مجلس را برده است. آیا شما در دیپلمات ها شخصی بهترازظریف سراغ دارید، شخصی که مورد حمایت رهبری و رئیس جمهور است. اما نمی گذارند کار کند.

آقای روحانی! وعده هایی که دادید روی زمین مانده است

دبیرکل حزب اعتماد ملی در پیامی به حسن روحانی گفت: آقای روحانی! وعده های شما پیروز شد. سخنان شما وعده های خوبی است؛ اما مطالبات اصلاح طلبان و وعده های شما به مردم روی زمین مانده است. جمع عظیمی از اصلاح طلبان حمایت، امید و علاقه خودشان را به شما نشان داده اند. شما دشمنان قسم خورده ای در داخل و خارج از کشور دارید. آقایان استاندار و مدیران و معاونین هوای اصلاح طلبان را داشته باشید. شما به حمایت مردم نیاز دارید.

وی با تاکید بر وحدت اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: در انتخابات مجلس پیش روی همه دست بر دست هم می دهیم و با وحدت انسجام، مجلسی درخور ملت تشکیل می دهیم.

منتجب نیا در پایان گفت: اصلاح طلبان از صحبت کردن نترسید. یکی از شعارهای دولت فضای باز سیاسی و آزادی است مراقب باشد کاری نشود جو پلیسی به وجود بیاید. همه با هم تلاش می کنیم تا افراد صالح و شایسته ای در مجلس حضور یابند  و هر چه زودتر به آرمان ها برسیم. 


منبع: سفیر افلاک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 36
  • saeed ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    یعنی واقعا کسی نیست جواب این بابارو بده؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    نمیدونم واقعا این اصلاح طلبان حرف حسابشون چیه؟ بعد از فتنه 88 که کشور رو به مرز نابودی کشوندند و ظلم به این مملکت کردند ، و خیلی هاشون هم هنوز توبه نکردند با چه رویی این حرفها رو می زنند و اصلاحات رو تفکر الهی می دونند؟ خدا شانس بده مگه داریم ؟!!
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    دوران اصلاحات عجب دورانی بود، دورانی که میگفتند امام و پیامبر که خوبه ما باید خدا رو هم نقد کنیم، دورانی که آغاجری با اون جسارت و گستاخی اون حرف ها رو زد، دورانی که امثال حجاریان قیام امام حسین رو به مسخره میگرفتند و بعضی ها هم درباره غدیر خم راحت میتونستند هر اظهار نظری بکنن و ثقیفه رو عند دموکراسی بدونند، دورانی که مجاهدین انقلاب بالاخره نفاق رو کنار گذشتند و عیان به تمام آرمان ها و مقدسات توهین کردند.راست گفتند ایشون اصلاح طلب ها هر کاری که بگید کردند، حتی وطن فروشی البته نمیدونم اون کاری که کرباسچی و شهرام جزایری کرد اسمش چی بود؟ قطعا امسال بها ا... مهاجرانی، حقیقت جو، گنجی، سازگارا و... که بی ایمانی و وطن فروشی اونها برا همه مسلم هست، انقلابی و پیرو خط امام بودن و هستن... فساد و نفاق و خیانت های شما در 8 سال آنقدر زیاده که بیانش در یک کتاب و دو کتاب و... نمی گنجه
  • زهرا ایمانی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای منتجب نبا اصلاح طلبان فتنه گرانی بودند که می خواستند نظام را برچینند دست بردارید ضربات دوم خردادی ها خیلی بیشتر از اینهاست که پاک شود در انتخابات دور یازدهم مردم که به اصلاحات رای ندادند چرا خود را صاحب می دانید.
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    " اصلاح طلبان هر اشتباهی کردند؛ اما اختلاس نکردند" مثل اینکه یادت رفت تو معاون کروبی بودی که تشت رسوایی پول گرفتنش از شهرام جزایری خیلی وقته از پشت بام افتاده . شما جماعت فکر کردین خبریه و بوی کباب به مشامتون خورده دارید دوباره چهره واقعی خودتون رو نشون میدید. اما بجان خودت بوی کباب نیستا .......
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    اقای منتخب نیا من مهماندار ایران ایر در زمان سال 88 در پرواز از بعضی از دوستانتان سوال راجب رای گیری می کردم صراحتا می گفتند تقلب بهانه است هدف تغییر نظام هست دنیا عوض شده ما هم باید عوض شویم
  • محمد ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    پیروان یزید و تکفیریها در عاشورا 88 اوج ارادت خودشون رو به ال امیه نشون دادن
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    ممنون، خیلی خوب گفتی
  • عبداللهی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    این سخنرانی بیشتر بزای رفع خستگی حظار بود.
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    دوران اصلاحات (بخوانید افسادات) شما ننگی در تاریخ معاصر ایران است !!! ننگ بر راه و افکارِ فاسد و غرب زده و لیبرالیِ شما !!! امثال شما و هم فکران شما همون بازرگان های زمان امام راحل عزیزمان هستند که امام قسم خوردند که هیچ وقت به آنها رای ندادند و هرگز با انتخاب آنها موافق نبودند ، بیخود خودتون رو به امام و راه امام نچسبانید !!!
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    گستاخی وبی حیایی وبی ادبی وتوهین درسخنرانی یک رویه دراصلاح طلبان وبعضی ازاعتدال گرایان است.
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    ترمز بریده عجیب .
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    لطفا بجای مردم حرف نزن ساکت باش ماهم خیلی سکوت کردیم
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    2 0
    واقعا هزار تا مثبت داری!!
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    چه اطلاعات دست اولی داری تو!!!!!
  • محمد ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    در باره گذشته اصلاح طلبا بحث زیاده مشرق باید یه ورود اساسی بکنه
  • مهدي ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    انساني كه به گذشته و خود نگاه نكند و چشم بسته صحبت بكند و يك طرفه قضاوت بكند ميشود اين آقايان كه خيلي هم طلبكار مي باشند اين چه نوع حرف زدن مي باشد كه فكر مي كنند منطقي دارن صحبت ميكنند ولی ....
  • سینا ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    واقعاً حرف های این آدم ارزش جواب دادن داره. جواب این آقا رو دادن نیازی به سطح اطلاعات بالا نداره. گنده اینا شیخ مهدی بود که رشوه گیریش از شهرام جزایری رو فقظ خواجه حافظ شیرازی نمیدونه. کی داره از پاک دستی حرف می زنه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس