کد خبر 428758
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

مقامات فلسطینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان را تهدید کرده اگر بخواهد می‌تواند ظرف ۲۴ ساعت کنترل کل کرانه باختری را به دست گیرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «الرأی» کویت به نقل از منابع فلسطینی نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو»  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اوایل ماه جاری (ژوئن) تهدیدی مستقیم به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فرستاده است و از وی و تشکیلات خودگردان خواسته آرامش کنونی را تا نهایت سال جاری حفظ کنند و فکر کنار زدن و عزل رژیم صهیونیستی را کنار بگذارند.

این روزنامه افزود: این تهدیدات طی دیدار یک مقام امنیتی اسرائیلی عالیرتبه با رئیس هیأت امور مدنی کمیته مرکزی جنبش فتح مطرح شده است.

مقام اسرائیلی مذکور در این دیدار گفته است: تشکیلات خودگردان باید از تهدیدات پوچ خود درباره توقف هماهنگی امنیتی و انحلال تشکیلات دست بردارد زیرا اگر ما بخواهیم تانک‌های ما ظرف 24 ساعت تمام کرانه باختری را اشغال خواهد کرد و ما طرحی کامل برای اداره کرانه باختری بسیار بهتر از تشکیلات خودگردان داریم.

این مقام مسئول افزود که منافع رژیم صهیونیستی بستن یک توافق غیرمستقیم با حماس را تحمیل می‌کند ، توافقی که مربوط به زندگی روزمره و مسأله بندر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس