پس از اطلاع رسانی مشرق درباره این که اعضای گروه موسیقی «ماه‌بانو» به سرپرستی «مجید درخشانی» بیست‌وپنجم خردادماه به دلیلِ «استفاده از تکخوان زن» به دادگاه احضار شده‌اند ، مسولان موسیقی حوزه هنری در اقدامی قابل تقدیر برنامه درخشانی را لغو کردند.

گروه فرهنگی مشرق : بنابر خبر خبرگزاری های رسمی قرار بود روز گذشته مجید درخشانی آهنگساز و نوازنده موسیقی دستگاهی در اولین پروژه «شب آواز ایرانی» قطعاتی را همراه با رحیم عدنانی اجرا کند. طبق برنامه ریزی ها اعلام شده بود در این برنامه آلبوم موسیقی «حریر شبنم» از تولیدات مركز موسیقی حوزه هنری به آهنگسازی مجید درخشانی و خوانندگی رحیم عدنانی رونمایی خواهد شد.
پس از اطلاع رسانی مشرق درباره این که اعضای گروه موسیقی «ماه‌بانو» به سرپرستی «مجید درخشانی» بیست‌وپنجم خردادماه به دادگاه احضار شده‌اند تا به دلیلِ آنچه «استفاده از تکخوان زن» عنوان شده، درباره‌ی پرونده‌شان تصمیم‌گیری شود و «مجید درخشانی» و دیگر اعضای این گروه، ماه‌هاست که ممنوع‌الخروج بوده و در ماه‌های گذشته برای ارائه توضیحاتی نیز فراخوانده شده‌اند ، مسولان موسیقی حوزه هنری در اقدامی قابل تقدیر برنامه درخشانی را لغو کردند.

برنامه

بنابر این گزارش تعریف جایگاه آواز در فرهنگ ایرانی و گرایش خوانندگان متشخص به آوازهای غیرضربی از جمله مباحثی بود که در اولین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی» مرکز موسیقی حوزه هنری مطرح شد.


برنامه


مجید درخشانی مدت زیادی است که باوجود تاکید و تصریح قانون و شرع سرپرستی و آهنگسازی گروه "ماه بانو" که اغلب اعضای آن خانم هستند را به عهده دارد. این گروه نماهنگ های اجراشده با صدای تکخوان زن را پس از ضبط از طریق شبکه های بیگانه در معرض نمایش قرار می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    این مجید درخشانی علاقه زیادی به خواننده کردن خانم ها داره
  • سیب کال ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    یعنی واقعا حوزه هنری نمی دونسته؟!! حتی اگر دادگاهی نشده بودند باید از این افراد دعوت می کرد؟ واقعا خیلی جالبه!!!
  • محمد ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    مشکل رو باید حل کرد اگر خودمون حل کنیم خیلی بهتره ،پاک کردن مشکل کار عاقلانه ای نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس