کد خبر 396784
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه با توجه به رفتارهای خلاف شئونات گروه موسوم به «ماه بانو » نسبت به صدور مجوزهای آینده در داخل کشور برای این گروه تجدید نظر می کند.

به گزارش مشرق، حسین نوش آبادی اظهار کرد: دولت و مردم ایران نسبت به برخی رفتارها که منطبق با شعائر دینی، انقلابی و ملی کشورمان نیست واکنش نشان می دهند.

وی افزود: زیبنده یک هنرمند ایرانی نیست که در محیط خارج از کشور تحت تاثیر فضاهایی قرار گیرد که با رفتار یک مسلمان ایرانی در تضاد و تناقض باشد.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره توصیه داشته که هنرمندان ایرانی که به خارج از کشور می روند سعی کنند اعتبار خود را با رفتارهای هیجانی مخدوش نکنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان ایرانی برای حفظ اصالت های فرهنگی که برخاسته از فرهنگ ایرانی اسلامی است خویشتن دار باشند، اضافه کرد: هنرمندان باید به ارزش های اخلاقی و سنت های ملی و بومی احترام بگذارند و نماد و مظهر عفیف بودن زن ایرانی باشند.

سخنگوی وزارت ارشاد درباره اقدام گروه ماه بانو گفت: مجوزهای وزارت ارشاد برای اجرای برنامه مربوط به داخل کشور است و خارج از سرزمین اصلی در حوزه وظایف این وزارتخانه نیست بنابراین مجوزها داخلی و درون سرزمینی است .

نوش آبادی با بیان اینکه خروج برخی شهروندان به خارج از کشور ارتباطی با وظایف ارشاد ندارد، افزود: وزارت ارشاد تکلیف نظارتی بر اجرای برنامه های هنری برخی گروه ها که بدون هماهنگی به خارج می روند را ندارد.

براساس برخی اخبار، گروه موسیقی ماه بانو در روز جهانی زن (8 مارس) در لندن به اجرای کنسرت پرداخت . علاوه بر تک خوانی سحر محمدی خواننده گروه ، بانوان عضو کنسرت پس از اجرای برنامه پوشش حجاب خود را برداشته و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • قاسم ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    جناب روحانی!شما عهد بسته ای که پاسدار خون شهدا و ارزشهای نظام باشی.اینطوری پاسداری میکنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس