کد خبر 428294
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

یکی از رهبران انصارالله با تاکید بر ضربات سنگین انصار الله به تروریست‌ها در جبهه فرودگاه عدن و یکسره شدن این نبرد تا ساعاتی دیگر گفت: تروریست‌های منصور هادی صبح امروز ده‌ها تن از شهروندان عدن را به خاک و خون کشیدند.

به گزارش مشرق، «عبدالوهاب طلال»، یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن در خصوص تحولات میدانی در یمن اظهار داشت: منطقه شمال شهر عدن که در جنوب یمن واقع است امروز شاهد درگیری‌های شدید بین انصار الله و کمیته‌های انقلابی با تروریست‌ها بود که عمده این درگیری‌ها در جبهه فرودگاه عدن جریان دارد.

وی تصریح کرد: رزمندگان انصار الله طی ساعات آتی نبرد فرودگاه را به نفع خود پایان خواهد داد.

این رهبر انصار الله گفت: تروریست‌ها و شبه نظامیان منصور هادی صبح امروز شنبه فجایع وحشتناکی علیه کودکان و زنان یمنی در عدن رقم زده و خانه‌های شهروندان در چندین نقطه از این شهر را بمباران کردند.

وی افزود: تروریست‌ها خانه‌های شهروندان در منطقه المداریه را هدف گرفتند که با شهید و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی و تخریب بسیاری از منازل و وارد آمدن خسارت سنگین به آنها همراه بود.

طلال گفت: در شهر الضالع در استان الضالع در جنوب یمن نیز در حمله گسترده انصار الله و ارتش به منطقه الواقعه ده‌ها تن از تروریست‌ها از جمله «ابوابراهیم» یکی از فرماندهان میدانی آنها کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

سازمان پزشکان بدون مرز هم ضمن هشدار درباره وخامت اوضاع بهداشتی در یمن گفت: این سازمان روز پنجشنبه تنها در عدن بیش از یکصد زخمی ناشی از حملات کور تروریست‌ها پذیرفته که شماری از آنها زن و کودک بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    مشرق میگه بمب باران من برام سواله بمب رو با دست پرتاب میکنن یا با منجنیق؟ شایدم جدیدا اسم گلوله توپ شده بمب؟ یا شایدم گلوله خمپاره؟ راستی این بمب های شهاب سه بردش چه قدره؟
  • محسن از اصفهان ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    چون بخشی از نیروهای طرف دار منصور هادی از ارتش هستند احتمال استفده از هواپیما دور از ذهن نیست.
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    به امید پیروزی انصارالله ونابودی دشمنان آزادی و عزت یمن به خصوص نابودی منصور هادی فراری خاین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس