کد خبر 428215
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

وزیر اطلاعات گفت: پنجه های پولادین سربازان گمنام امام زمان (عج) با کمک قانون، گلوی تروریست ها را فشرده و خوشبختانه امنیت بر مرزها حکمفرما است و در شرایطی که داعش و امثال آنها تلاش می کنند که امنیت را در مرزهای ما دچار خدشه کنند، اشراف اطلاعاتی نیروهای ما باعث شده تا نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

به گزارش مشرق، سیدمحمود علوی، پیش از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران همدلی و همزبانی با بیان اینکه رهبری نیز در سخنان خود بر وحدت و همدلی تاکید ویژه دارند، اظهار داشت: برخی باید به جای ایجاد مشکل، نقد را مطرح کنند و آنچه مشخص است، نقد با مشت مطرح نمی شود زیرا چنین نقدی ناشی از بغض و کینه است.

وی بیان کرد: دوستانی که لحن خود را تغییر دادند، اقداماتی انجام دادند که این اقداماتشان در واقع اندازه گیری و خط کشی برای ولایتمداری آنها بود.

علوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در موارد متعدد نظرات و رهنمودهایی دارند که باید مدنظر قرار گیرد عنوان کرد: چرا عده ای خلاف نظر ایشان رفتار می کنند در حالی که ‌ خود اجتهادی های آنها به نفع و دلخواه خودشان است و مشکلاتی را برای جوانان ایجاد کرده است.

وی در مورد مذاکرات و نظر رهبری در این باره نیز بیان کرد: رهبری اصل مذاکره را تایید کردند تا دشمن گمان نکند که ایران اهل مذاکره نیست و از تیم مذاکره نیز دفاع کردند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: ایشان اگر موضعی گرفتند، علیه دشمن و حریف بود که فرمودند اعتمادی به دشمن ندارم.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط امنی که در کشور حاکم است، خاطرنشان کرد: در حالی که افغانستان، ‌ عراق، پاکستان، ‌ ترکیه و کشورهای مختلف به نوعی درگیر جنگ و تروریست هستند، ایران در امنیت به سر می برد و این امنیت تحت رهبری های مقام معظم رهبری و در سایه تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حاکم شده است.

امنیت در مرز ها حاکم است

وی تصریح کرد: پنجه های پولادین سربازان گمنام امام زمان (عج) با کمک قانون، گلوی تروریست ها را فشرده و خوشبختانه امنیت بر مرزها حکمفرما است و در شرایطی که داعش و امثال آنها تلاش می کنند که امنیت را در مرزهای ما دچار خدشه کنند، اشراف اطلاعاتی نیروهای ما باعث شده تا نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

علوی با بیان اینکه امروز نگرانی ما از نا امنی فیزیکی در مرزها نیست بلکه نا امنی در مرزهای فکری و اعتقادی نوجوانان و جوانان است، خاطرنشان کرد: در این زمینه علما و روحانیون باید وارد عمل شوند و ویروس های دشمن را که باعث تزلزل در دین جوانان ما شده است را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: امروز نسل جوان تشنه معارف اهل بیت (ع) است و آنها در این معارف می توانند گمشده خود را پیدا کنند و تهیه این آب گوارا به دست شما روحانیون و ائمه جمعه است.

علوی بیان کرد: امروز برخی منبرهای ما از احادیث و آیات قرآنی خالی شده و آنگونه که شایسته است به فضائل پیامبر اکرم (ص) از جمله خلق نیکوی ایشان پرداخته نمی شود و لازم است تا روحانیون در تریبون های خود بیشتر به این موارد توجه نشان دهند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز عرفانهای کاذب، شیطان پرستی، مسیحیت تبشیری و کلیساهای خانگی گریبانگیر جوانان ما است و سازمانهای متولی امر تبلیغ باید در این زمینه آسیب شناسی کند و ما نیز همکاری لازم را با دستگاه های تبلیغی انجام خواهیم داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس