کد خبر 427933
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از یکسان‌سازی دفترچه‌های بیمه پایه خبر داد و گفت: فرانشیز و قدرت دفترچه‌های بیمه پایه یکسان می‌شود.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری درباره ارتقای دفترچه‌های بیمه اظهار داشت: طی جلساتی که وزیر تعاون و دولت داشتند منوط به این شد که خدمات پایه، یکسان سازی شود و فرانشیز نیز یکسان شود که این مسئله نیز به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول اجرای یکسان‌سازی دفترچه‌های بیمه پایه را دادند، ادامه داد: براین اساس قدرت دفترچه‌های بیمه یکسان می‌شود و خدمات پایه برای بیمه‌شدگان یکسان خواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ارتقای دفترچه‌های بیمه که در گذشته به اندازه یک دفترچه یادداشت نیز اعتبار نداشتند، گفت: هم اکنون افراد با این دفترچه‌ها به بیمارستان‌های دولتی مراجعه می‌کنند و برای دریافت خدمات سلامت در شهرها فقط 5 درصد فرانشیز می‌پردازند و روستاییان نیز3 درصد فرانشیز پرداخت می‌کنند.

شهریاری در پایان خاطرنشان کرد: برای ارتقای خدمات سرپایی نیز با وزیر بهداشت صحبت‌هایی کردیم البته ما موظفیم خدمات در بیمارستان‌های دولتی که افراد مایلند از آن بهره ببرند را فراهم کنیم و اگر افرادی هم می‌خواهند از خدمات بخش خصوصی بهره‌مند شوند این مسئله در اختیار تصمیم خودشان است ولی ما موظفیم خدمات بیمارستان دولت را به طور کامل فراهم کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس