کد خبر 427892
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه پیشروی خود در استان «تعز»، موفق شدند تعداد زیادی از نیروهای «القاعده» در این استان را محاصره کنند.

به گزارش مشرق، یک مقام نظامی به خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» گفت که ارتش و نیروهای کمیته مردمی، در مناطق «عصیفره»، «جبل العریش» و «وادی حدید» در استان تعز پیشروی‌های چشمگیری کردند.
 
این مقام نظامی که هویتش فاش نشد افزود: ارتش و نیروهای کمیته مردمی عناصر القاعده و شبه نظامیان وابسته به حزب (اخوانی) الاصلاح را در منطقه «الروضه» در شهر «تعز» محاصره کرده‌اند.
 
به گفته این منبع نظامی، این درگیری‌ها در روز جمعه رخ داد و چندین عضو القاعده از جمله چند فرمانده میدانی آنان کشته شدند و از طرفی دیگر، مقادیر زیادی سلاح و مهمات از آنان که هواپیماهای عربستانی برای آنان پرتاب کرده بودند، به عنیمت گرفتند.ژ
 
همزمان با این درگیری‌ها جنگنده‌های سعودی برای پشتیبانی از عناصر القاعده و حزب الاصلاح، مواضع متعدد ارتش و کمیته‌های مردمی را هدف گرفتند تا مانع پیشروی آنان شوند.
 
این مقام نظامی همچنین به خبرگزاری سبأ گفت که نیروهای یمنی عزم خود را جزم کرده‌اند تا شهر تعز و همه شهرهای یمن را که تروریست‌ها در آن حضور دارند، پاکسازی کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس