کد خبر 427825
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: سعید پسرم در فوتبال ایران سه رکورد زیبا دارد.

به گزارش مشرق،‌ نادر عزت‌ الهی مربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد اینکه پسرش در دیدار با ازبکستان اولین بازی ملی خود را انجام داد گفت: ابتدا باید به کادر فنی تیم ملی تبریک بگویم که به نسل جوان فوتبال ایران اعتماد کرد و به آن‌ها میدان داد تیم ملی با حضور این جوانان و استفاده از بازیکنان با تجربه توانست بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام دهد به طوری که حتی منتقدین تیم ملی هم از نحوه بازی تیم ملی راضی بودند.

وی ادامه داد: کارلوس کی‌روش می‌خواهد با در نظر گرفتن تمام جوانب فوتبال ایران بهترین شرایط را برای تیم ملی رقم بزند تا تیم ملی در مسابقات آینده بسیار بهتر از گذشته حضور پیدا کند. البته جوان‌گرایی عواقبی دارد و ممکن است  اتفاقاتی هم رخ بدهد بنابراین باید صبور باشیم و حوصله کنیم تا بازیکنان جوان تجربه بین‌المللی پیدا کنند.

عزت الهی در مورد اینکه پسرش در 18 سالگی برای تیم ملی بازی کرد گفت: سعید 7 الی 8 ماه در اسپانیا حضور داشت و در همین مدت رفتار و تفکرش کاملاً حرفه‌ای شده است. او اکنون حتی بر روی تغذیه خود هم حساس است خوشحالم که پسرم سه رکورد زیبا از خود به جای گذاشت او اولین بازیکنی بود که در 16 سالگی در لیگ برتر بازی کرد و در 17 سالگی لژیونر شد و در اسپانیا حضور پیدا کرد و در 18 سالگی هم برای تیم ملی بازی کرد.

وی ادامه داد: من مطمئنم سعید می‌تواند حرفهای زیادی برای گفتن در فوتبال داشته باشد. او بسیار شایسته است نه به خاطر اینکه پدرش هستم می‌گویم بلکه مربیان سعید هم به او اعتماد دارند. باید از همه مربیانی که تا امروز برای عزت‌الهی در فوتبال زحمت کشیدند تشکر کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    افرين عزت الاهي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس