کد خبر 427765
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

کودکان ایران طی طرحی برای آرمیتا رضایی نژاد و علیرضا احمدی روشن دو فرزند شهدای هسته ای کشور نقاشی می کنند و نامه می نویسند.

به گزارش مشرق، رضا کبودبند دبیر اکران های مردمی جشنواره عمار درباره طرحی که در آن کودکان با موضوع انرژی هسته ای نقاشی می کشند، گفت: مدرسه ای به نام «شهدای هسته ای» در کرج، فیلم های جشنواره عمار را برای دانش آموزان اکران می‌کرد و گزارش اکران هایشان به ما می رسید که در این مدرسه چهار کلاس به نام چهار شهید هسته ای کشور نامگذاری شده است.

مسئول اکران های مردمی جشنواره فیلم عمار ادامه داد: علاوه بر اینکه نام این مدرسه «شهدای هسته ای» است، دانش آموزان آن هم از همسالان آرمیتا رضایی نژاد و علیرضا احمدی روشن دو فرزند شهدای هسته ای هستند و این دانش آموزان خطاب به علیرضا و آرمیتا نامه هایی نوشتند و تعدادی هم نقاشی کشیده اند تا به دست این دو برسد.

کبودبند با بیان اینکه بعد از این ماجرا، تصمیم گرفته شد که این طرح به نهضتی مردمی تبدیل شود، گفت: طرحی آماده کردیم و در سایت قرار دادیم تا علاقمندان این طرح را دریافت و بعد از نوشتن نامه و کشیدن نقاشی آثارشان را برای ما پست کنند و یا عکسش را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی به دست ما برسانند.

وی در پایان گفت: بعد از جمع آوری نامه ها به دیدار علیرضا و آرمیتا می رویم و نقاشی ها و نامه ها را به دست آن ها می رسانیم.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ammarfilm.ir و دریافت و پرینت این طرح آن را در اختیار کودکانشان بگذارند تا حرف دلشان را خطاب به آرمیتا و علیرضا بنویسند و یا نقاشی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس