کد خبر 427284
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنی مثل طارمی را روی هوا می‌زنند و باید برای حفظ او زودتر اقدام کنند.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش با خنده اظهار داشت: من هر روز به باشگاه سر می‌زنم تا ببینم شرایط خوب است یا خیر. اما تاکنون که هیچ خبری نشده است.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس تصریح کرد: واقعا شرایط بد است. فردا که همه چیز تمام می‌شود دائم می‌گویند چقدر حیف شد که نتوانستیم نفرات را جذب کنیم. بعد در آن موقع کار از کار گذشته است اما می‌گویند چرا نتوانستیم نفرات خوبی را جذب  کنیم. هم‌اکنون هم دیر شده است زیرا اکثر بازیکنان به تیم‌های دیگر ملحق شده‌اند.

سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه نژادفلاح با بازیکنان مذاکره می‌کند و قصد جذب آنها را دارد در حالیکه احتمال دارد خودش هم از پرسپولیس برود، تأکید کرد: اگر این کار انجام شود خوب است. برکناری نژادفلاح به ما ربطی ندارد اما اینکه با بازیکن صحبت شود خوب است که بتوانیم بازیکنانی را جذب کنیم.

خوردبین در خصوص اینکه احتمال دارد طارمی از پرسپولیس جدا شود، گفت: طارمی در باشگاه پرسپولیس شکل گرفته و بهتر است از ابتدا به فکر حضور در این باشگاه باشد و به پرسپولیس کمک کند اما اگر نتوانستند با هم کنار آیند دیگر چاره‌ای نیست.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد طارمی از اینکه باشگاه با او تماس نگرفته‌اند ناراحت است، گفت: این حرف یک عیب باشگاه است. به هر حال آنهایی را که می‌خواهند نگه دارند باید اقدامات اولیه انجام شود و اینگونه مسائل کارهای ریزی است. چنین مواردی اشتباه است و بازیکنانی مثل طارمی را روی هوا می‌زنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس