چنان که از شواهد پیداست سریال «تنهایی لیلا» که عوامل سازنده آن در سکوت خبری محض و بدون اطلاع رسانی مشغول به ساخت آن هستند یکی از سریال های پر بیننده رسانه ملی خواهد بود .

گروه فرهنگی مشرق: در حالی که کمتر از چند روز به آغاز ماه مبارک رمضان باقی مانده است و علاقه مندان سریال پایتخت منتظر پخش سری چهارم این مجموعه موفق هستند با توجه به اخبار دریافتی به نظر می رسد که سری چهارم این مجموعه در ایام ماه مبارک تکتاز نیست و یک رقیب جدی خواهد داشت. به گزارش مشرق سریال «تنهایی لیلا» که عوامل سازنده آن در سکوت خبری محض و بدون اطلاع رسانی مشغول به ساخت آن هستند یکی از سریال های پر بیننده رسانه ملی خواهد بود . تنهایی لیلا به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با فیلمنامه ای از حامد عنقا به کارگردانی محمدرضا لطیفی روزهای نفسگیر و حساسی  را پشت سر می گذارد.این سریال که قرار است از شبکه آی فیلم پخش شود چنان مورد توجه مدیران رسانه ملی قرار گرفته است که حتی ریاست سازمان صدا وسیما گزارش تولید لحظه به لحظه آن را دنبال می کند و اصغر پور محمدی تلاش می کند به جای پخش این سریال از شبکه آی فیلم، شرایطی فراهم شود که تنهایی لیلا از شبکه سوم  سیما پخش شود.


پایتخت 4 در ماه رمضان یک رقیب جدی دارد

حامد عنقا فیلمنامه آثار موفقی همچون انقلاب زیبا ،نردبان آسمان  از یک سال پیش مشغول نگارش متن این سریال است .در این سریال مینا ساداتی بازیگر نقش آمنه مادر پیامبر گرامی اسلام در فیلم محمد(ص) مجید مجید نقش اصلی را بر عهده دارد . ضمن اینکه بهروز شعیبی، حسن پورشیرازی، اکبر زنجان پور، آفرین عبیسی، سام قریبیان و برزو ارجمند از جمله بازیگران اصلی پروژه هستند.این سریال تم اجتماعی مذهبی دارد و در لواسان و تهران  فیلمبرداری می شود . تصویربرداری این سریال همچون سایر آثار مناسبتی تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت .در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق او را در شرایط خاصی  قرار می‌دهد به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد. همکاری حامدعنقا ومحمد حسین لطیفی در مقام فیلمنامه نویس  و کارگردان منجر به ساخت سریال موفق نردبام آسمان شد که این سریال در شهریور 88 در ماه مبارک رمضان از شبکه سراسری سیما پخش شد . لطیفی و عنقا پس از نردبام آسمان ، سریال نه چندان موفق قلب یخی را در شبکه خانگی عرضه کردند. کارنامه این زوج فیلمنامه نویس و کارگردان فراز ها و فرودهای فراوانی داشت پس از تصویب ساخت این سریال توسط مدیران سیما ،هیچ مدیری در مجموعه صدا و سیما تصور نمی کرد که این اثر سریال برجسته و متفاوتی باشد و تصور می کردند  برای پر کردن آنتن در ایام ماه مبارک رمضان ساخته خواهد شد.

پایتخت 4 در ماه رمضان یک رقیب جدی دارد

 اما پس از تولید قسمت های اولیه بخش های ابتدایی سریال برای بازبینی مدیران سیما فرستاده شد و پس از اینکه کیفیت سریال مورد توجه مدیران سیما قرار گرفت تصمیم به تغییر شبکه پخش سریال گرفته اند.تا لحظه انتشار گزارش همچنان مدیران آی فیلم اصرار دارند که تنهایی لیلا از شبکه دیگری پخش نشود.با این حال این نوید را می توان به مخاطبان رسانه ملی داد که شبکه آی فیلم و سریال تنهایی لیلا ، در ماه رمضان امسال رقیب شبکه سراسری و سریال پایتخت خواهد بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    کاره های محسن تنابنده حرف نداره واقعا عالییییییییه
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    هیچی بابا پنجعلی وقتیکه میگه "اَلِکی میگه" نمیشه
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    فقط پایتخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس