کد خبر 427128
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

مدتی است کاربران شبکه های اجتماعی سعودی به هر بهانه ای فضای اینستاگرام را با هشتگ های ضد ایرانی پر کرده اند.

به گزارش مشرق، هنوز آیت الله نمر در بلاتکلیفی کامل به سر می برد و معلوم نیست انتقام گیری آل سعود از این روحانی شیعه چه سرانجامی پیدا خواهد کرد. یک روز صحبت از اعدام اوست و یک روز به علت ترس از افکار عمومی جهان اسلام این مسلمان کشی در محاق بی تصمیمی و یا احتمالا تاخیر قرار می گیرد. در همین شرایط آل سعود با مداخله غیر قانونی در امور یمن مردم مظلوم یمن، جوانان، زنان و کودکان به طور مداوم و مستمر به خاک و خون کشیده می شوند تنها به این بهانه که چرا  مردم یمن اصرار دارند خوشان سرنوشتشان را تعیین کنند.

هشتگهای سعودیهای یمنی کشفضای مسموم اینستاگرام با هشتگ های سعودی+عکس

افزون بر این، مشکلات داخلی سعودی ها و اعمال فشار به شیعیان مظلوم این کشور در استان های شیعه نشین خود حدیث مفصلی است که نشان می دهد آل سعود آرام گیری در دامان غرب را بر آسودن در پناه پر مهر اسلام ترجیح می دهد. دراین میان جمعی از شیعیان این کشور که به قصد زیارت امام هشتم خود به کشورمان سفر کرده اند تا نایب الزیاره دلدادگان امام هشتم از سراسر جهان به ویژه هموطنان عربستانی خود باشند و بر اساس یک اتفاق ناخواسته چهار نفر از آنها در اثر مسمویت فوت می کنند و این در حالیست که این مسئله در دست پیگیری از سوی جمهوری اسلامی است.

هشتگهای سعودیهای یمنی کشفضای مسموم اینستاگرام با هشتگ های سعودی+عکس

 اما این امر موجبات دست به کارشدن آل سعود در فضای مجازی شده تا احساسات علاقمندان به جمهوری اسلامی ایران را تحریک کنند و به تعبیری از این آب گل آلود ماهی ضدیت با جمهوری اسلامی و ملت ایران را صید کنند. راه اندازی هشتگ #تسمم_سعودیین_فی_ایران با محتوای ضد ایرانی این هدف شوم را تعقیب می کند تا رسوایی در جنایت سعودیها در یمن را مخفی کند و از سوی دیگر اقدامات تفرقه انگیز آل سعود را دامن می زند.

باشگاه خبرنگاران هم در قبال سناریوی هشتگ مسوم سعودی ها انتشار مطالب و تصاویر مرتبط با #آل_سقوط را به کاربران پیشنهاد می دهد.

فضای مسموم اینستاگرام با هشتگ های سعودی+عکسفضای مسموم اینستاگرام با هشتگ های سعودی+عکس
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    شما به پوستر آزادی یمن میگس مسموم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سعید ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    دوست بی حوصله متن و بخون
  • محسن از اصفهان ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    آخر خبر مربوط به پسترهایی است که جنایات آل سعود(آل سقوط) را به مردم جهان نشان می دهد.
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    به نظر این برادر حقیرتون توی هشتگ های ما بیشتر توهین شده بود تا هشتگ های اونا ولی خب این احتمال هم وجود داره که مشرق هشتگ های اون ها رو سانسور کرده باشه
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مرگ بر آل سقوط . سعودی های حجاز از صدر اسلام در تعصبات خشک و لجاجت و جاهلیت و بی فکری و حماقت سرآمد روزگار بوده اند . اثرات مصرف گوشت و سوسمار و سوسک را در وحشیگری آنها میتوان مشاهده کرد .
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    خدا شفات بده
  • امیذ ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    تمام زوار سعودی شیعه امیرالمومنین بودن مگه شیعه مرض داره شیعه بکشه ؟!
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    میدونید چرا اون ها در سیاست موفق ترند؟! چون اهل توهین نیستن...رک و راست حرفشون رو میزنن با مدرک... بهتره به جای توهین به خودمون با این مطالب مسخره دنبال مدارک معتبر باشیم و حرفمون رو به کرسی بنشونیم با مدرک... سیاست یعنی این...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس