کد خبر 426980
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷

یک شاهزاده سعودی تأکید کرد که افراد عاقل در خاندان حاکم شخص دیگری را ولیعهد قانونی می دانند.

به گزارش مشرق، "سعود بن سیف النصر" که نوه "سعود بن عبدالعزیز" پادشاه اسبق عربستان است، در تویتر خود نوشت: برخی افراد وابسته به ژنرال کوچک (محمد بن سلمان، وزیر دفاع و جانشین ولیعهد و پسر پادشاه) به دروغ اعلام کردند که پدر ما شاهزاده احمد از ولایتعهدی کوتاه آمده و با اذعان به تغییرات اخیر، (با ولیعهد و جانشین او) بیعت کرده است.
وی افزود: با قاطعیت و با توجه به جایگاهم در خانواده و اطلاع از امور آن، تأکید می کنم که شاهزاده احمد کوتاه نیامده و بیعت نکرد است و به این کار نیز فکر نمی کند، و افراد عاقل خاندان همچنان او را ولیعهد قانونی می‌دانند.
سعود همچنین خاطرنشان کرد: همه خانواده از حضور نیافتن ژنرال کوچک (محمد بن سلمان) در مراسم عمه ما "جواهر" ناراضی هستند؛ به ویژه آنکه جواهر خواهر پدر او و برای پدرش بسیار عزیز بود.
وی افزود: اما چنین کاری از سوی وی عجیب نیست، زیرا وقتی او با وجود تصدی پست وزارت دفاع است راضی می‌شود هنگام جنگ در خارج از کشور و در جزایر تفریحی و سیاحتی باشد، عجیب نیست که در مراسم عزای عمه خود شرکت نکند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن از اصفهان ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مگر اینها وهابی نیستند چرا برای مرده مراسم می گیرند؟ تاره انهم یک زن؟ مگر در عقاید وهابی ها گرفتن مراسم عزاداری حرام نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس