کد خبر 426953
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

نیروهای مقاومت لبنان امروز تجمع افراد مسلح در شرق ارتفاعات عرسال را هدف گرفتند و موفق شدند چند سرکرده داعش را از پای در آورند.

به گزارش مشرق، شبکه خبری المیادین از کشته شدن «ابو ولید السعودی» یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در شرق لبنان خبر داد.

نیروهای مقاومت لبنان و ارتش سوریه از امروز سه‌شنبه با عناصر داعش در ارتفاعات عرسال و منطقه قلمون درگیر شدند و دهها نفر از تروریست‌ها در این درگیری کشته شدند.

المیادین گزارش کرد که نیروهای مقاومت امروز تجمع افراد مسلح در شرق ارتفاعات عرسال را هدف گرفت که در نتیجه آن تعدادی از سرکردگان داعش از جمله «ولید العمری» سعودی کشته شدند.

حزب‌الله همچنین افراد مسلح را در دره «المحبس» در شرق ارتفاعات عرسال هدف گرفت.

صبح امروز «المیادین» همچنین گزارش کرده بود که ارتش سوریه با حملات توپخانه‌ای و موشک تحرکات داعش را در اطراف منطقه «النعیمات» واقع در بلندی‌های «القاع» هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، در جریان درگیری بین نیروهای حزب الله و گروهک تروریستی داعش، پنج خودرو و یک لودر وابسته به تروریست‌های داعش منهدم شدند

 خبرگزاری رسمی لبنان همچنین از هدف قرار گرفتن افراد مسلح در ارتفاعات رأس بعلبک توسط توپخانه و بالگردهای ارتش خبر داد ولی به جزئیات این عملیات اشاره‌ای  نکرد.

نیروهای حزب الله لبنان و ارتش سوریه چندی پیش و در ادامه عملیات قلمون، کنترل ارتفاعات «صدر البستان» شمالی واقع در شمال کوه راهبردی «الثلاجه» را به دست گرفتند.

این بلندی‌ها مشرف بر ارتفاعات «جراجیر» است؛ ارتفاعاتی که تحت کنترل داعش است و این امر به معنای رسیدن حزب الله به مواضع داعش در قلمون بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    حزب الله هم الغالبون
  • ایرانی ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    الله اکبـــــــــــر ، خدارو صد هزار مرتبه شکر . . .
  • علی ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    مرگ بر داعش
  • محم ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 0
    ماشاءالله حزب الله. بارک الله حزب الله
  • محسن از اصفهان ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 0
    ارتش لبنان چه می کند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس