رئیس سابق موساد در نشست سالانه هرتزلیا اعلام کرد ایران نیز همانند کره شمالی به این مسئله واقف است که تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای برای این کشور مصونیت به همراه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، شبتای شاویت رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در پانزدهمین نشست سالیانه موسوم به هرتزلیا درباره مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 و تلاش برای دستیابی به توافق گفت: اوباما به این توافق برای برجای گذاشتن میراثی از خود نیاز دارد و ایرانی‌ها نیز به این مسئله واقف بوده و از آن به سود خود استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: ایران نیز همانند کره شمالی به این مسئله واقف است که تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای برای این کشور مصونیت  به همراه خواهد داشت.

رئیس سابق موساد افزود: در بازه زمانی کوتاه مدت تا میان مدت پس از توافق هسته‌ای ایران شاهد میزان به مراتب بیشتری بی‌ثباتی خواهیم بود. با گذشت زمان تهدید تنها افزایش خواهد یافت.

تامارا کافمن ویتز، یکی از مدیران موسسه بروکینز نیز پیش از شابان در یک سخنرانی گفت: باید انتظار داشته باشیم که رفتار نادرست از دولت ایران تنها به وخامت بیشتر اوضاع بیانجامد.

کافمن در ادامه افزود: اعراب همکاری با اسرائیل را به عنوان راهی برای افزایش اهرم فشار به آمریکا در موضوع ایران می‌بینند.

پیش از این دو سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل طی سخنرانی  امروز (سه‌شنبه) در پانزدهمین نشست سالانه هرتزیلیا  گفته بود: از هم پوشانی منافع اسرائیل و عربستان درباره ایران باید بهره بردای کنیم.

"ران بروسور" سفیر اسرائیل در سازمان ملل افزود: در وضعیت حساس و هرج و مرج فعلی در منطقه باید از فرصت ها بیشترین استفاده را کنیم و اکنون منافع عربستان سعودی با اسرائیل همپوشانی پیدا کرده و باید از آن به نفع خودمان استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    ای احمق بیشعور پس چرا شوروی با آنهمه بمب اتمی مصونیت نداشت؟
  • حسام ترک قشقایی ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    ما حاظریم تحریم ها رو تحمل کنیم..به شرط اینکه اسراییل نابود بشه
  • محم ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد. مصونیت ایران فقط از راه پشتبانی از ولایت فقیه و دعای آقا امام زمان علیه السلام حاصل میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس