کد خبر 426771
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

مشکلات و دردسرهای فوتسال تمامی ندارد و گویا آقای رئیس هم در خواب زمستانی به سر می‌برد و توجهی به این موارد ندارد.

به گزارش مشرق، مشکلات در فوتسال روز به روز می‌شود و گویا آقای رئیس کمیته فوتسال هم در خواب زمستانی به سر می‌برد! از او هیچ خبری نیست و در این شرایط نابسامان تیم ملی کسی از او خبری ندارد. سرمربی تیم ملی مشخص نیست، وضعیت کادر فنی، برنامه اردوها، شرایط تیم ملی هیچ کدام از این موارد مشخص نیست، اما آقای رئیس گویا بی‌خیال تمام این موارد شده به دنبال مسائل دیگری است. کسی از آقای رئیس خبر ندارد، او به دبی رفته تا کارهای شخصی اش را انجام دهد؟ برای مذاکره با سرمربی به کشوری رفته؟! اما آن چیزی که مشخص است این است که آقای رئیس بی خبر چند روزی است که ناپدید شده است!

قرار بود تیم ملی فوتسال ایران تا صبح روز چهارشنبه تمرینات خود را دنبال کند، اما صبح امروز بازیکنان با خبر شدند که آخرین تمرین‌شان برگزار خواهد شد و این به معنای این است که 2 جلسه تمرینی تیم ملی تعطیل شد. در کنار این موارد امیر فراشی، مربی دروازه‌بانان تیم ملی هم به دلیل مشکلاتی که برای قراردادشان وجود داشته در تمرینات صبح حاضر نشد.

در آخرین تمرین تیم ملی 14 بازیکن در تمرین حاضر بودند. وفایی به علت مصدومیت تمرینات سبکی را انجام داد. همچنین حسین طیبی به علت درد از ناحیه پا استراحت کرد و مسلم رستمی نیز به علت مصدومیت غایب بود. همچنین اصغر حسن‌زاده به علت مصدومیت به فیزیوتراپی و کار با وزنه پرداخت.

با وجود این مشکلات به نظر می‌رسد برنامه تیم ملی که قرار بود تیرماه به پرتغال سفر کند لغو شده و حالا باید دید آقای رئیس چه زمانی از این خواب زمستانی بیدار می‌شود تا شرایط فوتسال را کمی سروسامان دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    ولش کنید این فوتبال رو ، ورزش اول خودم فوتباله البته نه این فوتبال درپیت ایران ! بهتره این بودجه رو به بروبچه های کشتی و تکواندو و وزنه برداری و والیبال بدن تا در المپیک 2016 که یک سال دیگه برگزار میشه پرچم ایران رو ببرن بالا و جلوی عربها و اسراییل سرمون رو بگیریم بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس