کد خبر 427183
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

کادر فنی تیم ملی فوتسال به دلیل نامشخص بودن شرایط تیم ملی از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کردند تا دستور به توقف تمرینات تیم ملی بدهد.

به گزارش مشرق، اردوی تیم ملی فوتسال از روز گذشته تعطیل شد تا وضعیت این تیم مشخص شود. با توجه به اینکه رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال مدتی است که خبری از او نیست و وضعیت تیم ملی و سرمربی این تیم هم نامشخص است. به همین دلیل کادر فنی تیم ملی که نتوانستند با افتخاری در تماس باشند از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کردند تا دستور توقف تمرینات تیم ملی را بدهند و علی کفاشیان هم با توجه به اینکه شرایط تیم ملی مشخص نبوده فعلا تمرینات را تعطیل می‌کند. البته کفاشیان تاکید می‌کند که باید رضا افتخاری در این مورد تصمیم بگیرد اما با توجه به اینکه او در دسترس نیست و تیم ملی هم قرار بوده طبق برنامه 29 خرداد ماه به پرتغال سفر کند به نظر می‌رسد سفر تیم ملی به احتمال زیاد لغو شود که در این صورت اردوهای تیم ملی از روز شنبه نیز برگزار نخواهد شد زیرا ملی‌پوشان خود را برای برگزاری بازی دوستانه مقابل پرتغال آماده می‌کردند.

کادر فنی تیم ملی فوتسال به علت نامشخص بودن شرایط تیم ملی تصمیم گرفت اردوی تیم ملی را یک روز زودتر تعطیل کند تا بازیکنان هم زودتر به باشگاه‌هایشان ملحق شوند. البته معلوم نیست این بلاتکلیفی تا چه زمانی ادامه یابد زیرا حدود یک هفته می‌شود که از رئیس کمیته فوتسال خبری نیست و معلوم نیست آقای افتخاری در کجا بسر می‌برد. حالا این انتظار از او می‌رود که در کنار مسائل دیگر به فوتسال هم افتخاری بدهد و وضعیت این رشته را مشخص کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس