کد خبر 426685
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به نقش منافقین در لو رفتن عملیات والفجر مقدماتی اشاره کرد و گفت: در این عملیات هم افرادی بودند که جزو غواص‌های منافقین بودند و اسناد و مدارک بردند و با طراحی باعث لو رفتن عملیات شدند؛ اکنون هم پناهنده هستند.

به گزارش مشرق: محمداسماعیل کوثری درباره نقش نهضت آزادی در لو رفتن عملیات کربلای 4 اظهار داشت: این مهم مربوط به سال 65 است.

وی با بیان اینکه برخی افراد که اقدام جهت لو دادن عملیات کردند، دستگیر شده بودند، ادامه داد: استکبار جهانی با عوامل خود همیشه فعالیت داشتند و عاملان این موضوع نیز همان موقع دستگیر شدند و اظهارات اخیر بنده هم بر این اساس بوده است.

کوثری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دقیقاً عاملین لو رفتن این عملیات چه کسانی بودند؟ گفت: اسامی دقیق افراد در ذهنم نیست اما مطالبی که درباره عوامل لو دهنده عملیات مطرح کردم بر اساس مستندات بوده است.

وی به نقش منافقین در لو رفتن عملیات والفجر مقدماتی اشاره و خاطر نشان کرد: در این عملیات هم افرادی بودند که جزو غواصهای منافقین بودند و اسناد و مدارک بردند و با طراحی باعث لو رفتن عملیات شدند؛ اکنون هم پناهنده هستند.

گفتنی است، محمداسماعیل کوثری فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) در عملیات کربلای 5، در مصاحبه‌ای از نقش نهضت آزادی در جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عملیات کربلای ۴ و انتقال این اطلاعات به سرویس‌های جاسوسی غرب و در نهایت دستگاه امنیتی عراق پرده برداشته بود.


منبع: اتاق خبر 24


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • فرهاد ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    جنایات و خیانتهای منافقین بر کشور کاملا محرز و بر هیچ احدی پوشیده نیست ... طاوان خیانتهای خود را دادند و هنوز هم باید طاوان بدهند و هر لحظه از زندگیشون در عذاب و گرفتاری است ... به چهرۀ این بدبختا نگاه کنید ، همشون قیافشون شبیه به عکسای قدیمی است که صاحبش سی سال هست مرده ... همشون چنین قیافه های قابل تامل دارند ....!
  • مظلوم ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    در عملیات والفجر یک و مقدماتی برخی از فرماندهان گردان ها و گروهان ها و دسته ها از پشت سر با تیر کلاش شهید شده بودند . در شب تاریک برخی بجای جنگ با عراقی ها در کمین شکار فرماندهان بودند . در جیهه مظلوم . پشت جبهه مظلوم در ادارات امروزی مظلوم . زن و بچه و پدر و مادر مظلوم . در دانشگاه مظلوم
  • افشین تهران ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    نباید به این خائنین اجازه دادکه مثل ادم زندگی کنن .باید تاوان خیانتشان را بدهند.
  • فلاح ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    من یک تصویر از شهدا دیدم که چطور به صورت دسته جمعی شهید شدند.واقعاً دل انسان خون می شود .باید کسانی که خیانت کردند در هر جا که هستند به سزای عملشون برسند.
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    فقط روشنگری کنید که چه بر سرجوانان غیور ما آمد خائنین چه کسانی بودند خواهش می کنم روشنگری کنید
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    الله اعلم
  • اسماعیل ملکی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    درود به شرف ۱۷۵ غواص شهید درس خدا شناسی به ادم میدهند ادم با دیدن جنازه شهیدان احساس حقارت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس