کد خبر 426184
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

خراسان شمالی در پایان دومین سال ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی، طی هفته آینده میزبان رئیس جمهوری و هیئت دولت خواهد بود.

به گزارش مشرق، در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهور، خراسان شمالی مقصد نوزدهمین سفر حجت الاسلام روحانی تعیین شده و براساس گفته های نماینده عالی دولت در این استان، این سفر هفته آینده انجام خواهد شد.

به گفته استاندار خراسان شمالی از هفته گذشته تیم‌هایی از ریاست جمهوری برای برنامه ریزی مقدمات این سفر در استان حضور یافته و عصر روز شنبه هفته جاری ۱۶ خردادماه  نیز جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان خراسان شمالی با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری با حضور مدیران استان، نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران بانک ها و مسئولین بنگاه های اقتصادی و توسعه ای کشور برگزار شد.

سید علی اکبر پرویزی در آستانه سفر رئیس دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی از تمامی مدیران دستگاههای اجرایی استان خواسته است تا برای به سرانجام رساندن امور و مطرح کردن طرح ها و پروژه های اولویت دار با وزاری مربوطه رایزنی کنند.

وی با تاکید بر توجه مدیران به محدودیت های منابع مالی دولت از آنان خواسته است تا در سفر رئیس جمهوری به استان پیگیر پروژه های مهمی همچون راه آهن، فرودگاه، بيمارستانها، مراكز آموزشي و ورزشگاه ها باشند.

استاندار خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نخستین سفر دولت تدبیر و امید به این استان می تواند زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم کند، افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری طرح های مهم و اولویت دار در ارتباط با منابع مالی امسال و سال آینده به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا پروژه های مهم این استان که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردارند، تا پایان دولت یازدهم به اتمام برسند.

 وی با اشاره به برنامه های سفر ریاست جمهوری در خراسان شمالی اظهار داشت: طی این سفر، رئیس جمهوری علاوه بر دیدار های مردمی، در جلسات مرتبط با حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیز شرکت خواهند کرد.

استاندار خراسان شمالی، شروع عملیات اجرای راه آهن و گازرسانی روستاهای باقی‌مانده در استان را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد و گفت: در این سفر، برخی از وزرا به نمایندگی از طرف رئیس جمهور به شهرستانهای استان سفر و از نزدیک مشکلات و مسائل حوزه شهرستانها را بررسی می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای این سفر پر خیر و برکت برای مردم خطه خراسان شمالی باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس