کد خبر 426069
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۵

قرار است عبده تبریزی مشاور مدیریت و تامین مالی وزیر راه و شهرسازی، سعید لیلاز اقتصاددان و پروفسور سعید خزایی مدیر مرکز آینده پژوهی دانشگاه تهران در این همایش یک روزه سخنرانی کنند. همایش "بورس در دوراهی مذاکرات " با رویکرد مالی، اقتصادی و استراتژیک 26 خرداد با حضور فعالان و کارشناسان خبره بازار در تهران برگزار می شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) ، علی صادقین دبیر این همایش گفت: قرار است دکتر عبده تبریزی، مشاور مدیریت و تامین مالی وزیر راه و شهرسازی، سعید لیلاز اقتصاددان و پروفسور سعید خزایی مدیر مرکز آینده پژوهی دانشگاه تهران در این همایش یک روزه سخنرانی کنند.

دبیر همایش بورس در دوراهی مذاکرات در خصوص اهداف برگزاری این همایش هم اظهار داشت: نیاز به این همایش از این نااطمینانی برای فعالان بازار و اقتصاد ایجاد شد که اصولا بحث انتظارات و واقعیات اقتصاد تا چه حد به هم گره خورده است .  همچنین چرایی و چگونگی اثرگذاری نتایج مذاکرات  چه به صورت مثبت و چه منفی بر بازار سرمایه چگونه خواهد بود و آیا در این زمینه می شود سناریوهایی را مطرح کرد؟

به گفته دبیر این همایش،  دکتر عبده تبریزی در حوزه مالی و مباحث بازار سرمایه، تشریح می کند که تاثیر سودآوری شرکت ها پس از مذاکرات به صورت کلان چگونه خواهد بود و آیا اصولا بورس ، عکس العملی منطقی  در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از مذاکرات خواهد گرفت ؟

همچنین سعید لیلاز در حوزه اقتصاد کلان به طرح این موضوع می پردازد که جریان نقدینگی اقتصاد با توجه به نتایج مذاکرات به کدام سمت می رود و کدام بخش از اقتصاد لزوما تحت تاثیر مذاکرات است؟

بالاخره در حوزه نااطمینانی، پروفسور سعید خزایی، مباحث آینده پژوهی و سناریوهایی را که در حوزه نااطمینانی از این شرایط می تواند ایجاد شود، تشریح و بیان خواهد کرد که بورس های منطقه چه وضعیتی دارند؟ و  آیا مسایل ژئوپولتیک  در منطقه هم بر بازار سرمایه  ما حکمفرماست یا  اینکه این موضوع ، صرفا یک پدیده اقتصادی است و اثرات آن هم فقط به صورت اقتصادی بروز خواهد کرد؟  

گفتنی است: این همایش را شرکت توسعه دانش مالی نماد به همراه کارگزاری های بانک کشاورزی  و بانک صنعت و معدن برگزار خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس