کد خبر 425603
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پست اخیر صفحه اینستاگرام خود از حجاب نا متعارف و عجیب یک نماینده پارلمان اروپا در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

گروه فضای مجازی مشرق- مهدی کوچک زاده با انتشار عکس زیر نوشت:
انتقاد کوچک‌زاده از حجاب میهمان لاریجانی+عکس

ریشخند ارزش های انسانی و اسلامی

در حضور دو آیت الله زاده مسئول!!! عکسی که در این پست می بینید از دیدار یک نماینده پارلمان اروپا با رئیس مجلس شورای اسلامی و در حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی که هر دو مسئول تراز اول در جمهوری اسلامی به حساب می آیند و یکی دو تن دیگر از نمایندگان مجلس گرفته شده است.

از زمان رویت این تصویر چند سوال ذهنم را مشغول کرد که با شما مطرح می کنم؛

۱- آیا برای نحوه حضور میهمانان خارجی در مراسم و ملاقات های رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ضوابط یا دستورالعمل یا پروتکلی وجود ندارد؟ اگر ندارد به چه دلیل و چگونه آنها موظف می شوند روسری به سر کنند؟ و اگر چنین ضوابطی وجود دارد اینقدر ساده لوحانه نوشته شده که به صرف به سر کردن روسری هر نوع پوشش دیگر برای بقیه بدن را مسکوت گذاشته؟

۲- آیا نماینده پارلمان اروپا اینقدر بی تمدن و بی فرهنگ است که فرق بین لباس ملاقات رسمی با لباس خواب و یا لباس میهمانی شب را نمی داند؟

۳- آیا عدم انجام ملاقات با این خانم و با این پوشش که مناسب پارتی و رقص شبانه است آنهم از طرف رئیس مجلس که هم آیت الله زاده است و هم داماد آیت الله شهید مطهری است و از همه بالاتر رئیس مجلس جمهوری اسلامی است آنهم در حضور علاالدین بروجردی که رئیس کمیسیون امنیت ملی است و او هم ، هم آیت الله زاده است و هم داماد آیت الله است منافع ملی را به خطر می انداخت؟

۴- آیا مسئولین حق دارند به اجانبی که برای ملاقات های رسمی به کشورمان سفر می کنند اجازه ریشخند ارزش های انسانی و اسلامی را بدهند؟

۵- کاظم جلالی نماینده شاهرود و یاور رئیس مجلس در فراکسیون رهروان و ریاست مرکز پژوهش ها و همکار آقای بروجردی در کمیسیون امنیت ملی در مصاحبه ای که امشب از سیما پخش شد گفت هماهنگی هایی کرده ایم که در این سفر برخلاف سفرهای قبلی هیأت های مشابه اروپایی اقدامات خارج از عرف و توهین آمیز صورت نگیرد، آیا آقای جلالی از توهین و ریشخند این خانم به مسئولان تراز اول نظام و مهم تر از آن ارزش های انسانی و اسلامی مطلع است؟ و برای جلوگیری از ادامه این لاابالی گری در عدم رعایت شئونات ملاقات رسمی با مسئولین نظام چه هماهنگی هایی انجام داده اند؟

۶- دوست دارم به این سوالات علی مطهری پاسخ دهد اگر گفتید چرا؟

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
#ریشخند
#لاریجانی
#بروجردی
#لباس شب
#نماینده اروپا
#مطهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 60
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    فقط حجاب گردن این خانم مقداری مشکل داره . این سبکی درخیابانها به وفور یافت میشه .
  • مانی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    الان تمام مشکلات ما حجاب نماینده پارلمان اروپاست؟ وظیفه نماینده مجلس گیر دادن به حجاب دیگران است ایا؟؟
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    متاسفم برای اين همه تساهل
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    به نظرم اين نماينده پارلمان اروپا،‌ همان كسي است كه چندين ماه پيش به ديدار فتنه گران در ايران رفتند !! كاملا مشخص است كه اين رفتار تعمدي و براي ريشخند به ارزش هاي كشور ميزبان (ايران) است
  • ali ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    آقای کوچک زاده از بیکاری گیر دادی به این خانم ،تو مملکت به فکر این همه جوان بیکار باش کاری برا این همه نیروی جوان انجام بده خواهشن با روسری این خانم چکار داری ؟
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    دوست دارم به این سوالات علی مطهری پاسخ دهد اگر گفتید چرا؟
  • یامهدی عج ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    برادر من این مسئله ای که شما گفتید ربطی به عنوان خبر نداشت.این خبر به عزت ملی مربوط میشه .دقت کن.یاعلی
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    سر و کله شکستن برای دوستی با شیاطین
  • فومنی ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    چند بار حضور اینها در ایران چه فایده ای برای ملت ایران داشته ؟ جز اینکه با ضد انقلاب ارتباط میگیرند نقشه میکشند برای براندازی نظام
  • ناشناس ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    اشتباهی برات مثبت دادم. این مملکت اسلامیه هر کی هر جور خواست نمی تونه بیاد
  • رحیم کمالی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    رفع بیکاری از شعارهای دولت تدبیر و امید بود . این درخواست رو از ایشون داشته باشید نه مجلس .
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    اندک اندک اندک اندک جمع لاشخورها می رسن.
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    به بحث مذهبی ش کاری ندارم ولی عرف دیپلماتیک اصلا این لباسو نمیپسنده، مشاور نداره این خانوم؟
  • سید ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    ali جان شما فقط روسریش رو دیدی اگه اینطور حضور در دیدار رسمی مقامات مشکلی نداره چرا به دختران تو خیابون گیر میدن در ثانی این جزو مسئولیت های نماینه مردم هست و اون معضل بیکاری رو باید دولت محترم با همکای همه قوا حل کنه نه نماینده مجلس ثالثا شما واقعا متوجه توهین این یه ظاهر نمایندگان اروپا نشدید یا خودتون رو میزنید به اون راه؟!
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    با آخرحرفات مخالفم اشتباهی مثبت دادم.
  • حامد ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم، عذر می خوام.
  • حیدری ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    تو اصول و آداب دیپلماتیک هر حرکت و حرفی و هر نوع دست دادن و نوع نشستن و نوع پذیرایی و خیلی چیزها معنای خاص خود را دارد و نشان از بی اعتنایی و بی احترامی و سطح روابط دولنها را نشان می دهد و هر دیپلمات و مهمان خارجی اگر عرف رایج و قانون کشور مقصد را رعایت نکند به معنی این است که به تو و قوانینت احترام قائل نیستم و هر طور دلم خواست رفتار می کنم این خانم هم یا اطلاع ندارد و کم اطلاع است و یا اصلاً بی اطلاع است و یا از روی عناد این کار را کرده و در هر نوعی باید جواب خاص خودش را از زبان دستگاه دیپلماسی بشنود ولی ایراد در این موردهای که کم نیز در این چند سال دیده می شود به دستگاه دیپلماسی ما بر می گردد در سیاست اصولی است که می گوید اگر سیاست خارجی کسی قوی و قدرتمند باشد سیاست داخلی آن نیز قوی و کار گشا خواهد بود بر خورد با آنها واجب است چرا که دفاع از حیثیت هر ایرانی و پرچم خوشرنگ ایران می باشد.
  • عباسی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    واقعا که حجاب دخترها وزنهای ایرانی به خودمون مربوطه اما نمایندگان پارلمان اروپا باید قوانین کشور ما رو رعایت کنند
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    متاسفم برای شما هر کشوری برای خودش خطوط قرمز دیپلماتیک را دارد ولی شما چنان محو غرب هستید که حتی به شان و شخصیت ملی خود هم فکر نمیکنید
  • جوادي ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    بعضي ها با اظهار نظراتشان بسيار به مجتهدين وهابي ها شبيه شده اند . عاليجنابان . اينجا مملكت اسلامي است و همه اعمم از داخلي و خارجي ملزم به رعايت مقراتش هستند . حال اگر عده اي از خدا بي خبر حجاب را ملعبه قرار داده اند و جامعه ما را زشت و كريه كرده اند آيا مجوز رفتار اين مهمانان اجنبي است ؟ شما اگر آزاده هستيد در مورد فساد در همه جا و به همه كس امر به معروف كنيد نه اينكه با ديدن اولين خطا چشم بر روي همه چيز ببنديد . موضوع بي احترامي به شخصيت ها هم قابل اغماض نيست . گرچه خود اين آقاين مقصرند كه در آن مواقع از خود واكنش مناسبي نشان نمي دهند .
  • محسن ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    این دوست ناشناس درست میگه ولی در شان ریاست مجلس نیست که با این افراد و با این وضعیت ملاقات داشته باشد .
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    خداییش لباسش نامناسبه
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    انگار اومده بالماسکه عفريته قناص
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    دخترای خودمون از این بدترن
  • مهدی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    2 0
    یعنی وقتی خانمهای دیپلمات ایرانی یا مقامات دیگر کشورمان که خانم هستند و میرن کشورهای اروپایی برای اینکه طرف مقابل بدش نیاد باید حجابش مطابق فرهنگ و تمدن اون کشور باشه؟؟؟
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    اگر در آن کشور نداشتن حجاب یک قانون باشد آری. که در آن صورت ما هیچ نیازی به این رابطه با آنها نداریم. اما در کشور ما حجاب یک قانون است ولی در آن بی حجابی کشورها قانون نیست.
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    اوج عزت و اقتدار ملی!!!
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    ببخشید منم اشتباهی منفی دادم
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    گیر دادن نیست علی اقا . دیدارها و ملاقات ها ی رسمی در تمامی کشورها بر اساس قراردادهایی است که کشور میزبان وعرف بین الملل تعیین کرده صورت میپذیرد.که قبل از هر ملاقاتی بوسیله وزارت خارجه به میهمانان و مدعووین سیاسی و رسمی باید ابلاغ شود و میهمانان ملزم به رعایت ان هستند . سوال اینجاست که ایا وزات مربوطه و مدیر کل تشریفات در حوزه های خارجه و مجلس این اقدام را انجام داده اند یا که ما وزارت خارجه ای نداریم و این وزارت به وزارت مذاکره تبدیل شده است.
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    ملاک قانون حجاب و آینامه اجرایی آن است یا آنچه ایشان در خیابان (کجا؟) دیده اند؟
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    آفرین زدی تو خال هدف! درود بر شیر پاک!
  • تحقیر شده ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    بنده یک سوال از خود آقای لاریجانی دارم. لطفا منتشر کنید. آقای لاریجانی اگر در این سایت به شما اهانتی بشود، فورا می روند و از جانب شما شکایت می کنند که رئیس قوه مقننه هستید و اهانت به رسای قوا جرم است. شما را خدا وکیلی، قسمت می دهم، این خانم فقط از روی ندانستن با آن وضع آمده جلوی شما؟ این توهین به رئیس مجلس نیست؟ توهین به جمهوری اسلامی نیست؟ چرا وقتی طرف خارجی با وجود آنکه همه دنیا می دانند که عرف دیپلماتیک ایران چیست، آنطوری با شما ملاقات می کند و به استقلال این مملکت توهین می کند، به او حتی یک کلمه هم نمی گویید. این به نظر شما درست است؟ فکر نمی کنید قانون حجاب حتی برای دیپلمات های خارجی هم لازم الاجرا است، بخصوص در خود محل قانونگذاری یعنی مجلس؟ اعتبار قانون و مجلس قانونگذاری ایران این قدر است؟ اینرا آن خانم خارجی دارد به همه دنیا با این عکس نشان می دهد. ماجرا همان عزت ملی است که آقا اینهمه راجع به آن گفتند و گفتند و گفتند.
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    شتر سواری دولا دولا نمیشه! این نوع حجاب جرم است یا قانونی؟! اگر آزاد و قانونی است پس باید شامل همه زنان شود و اگر جرم است، باید برخورد بشه! چشم پوشی بر جرائم اتباع خارجی همان کاپیتولاسیون است.
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    اونوقت زن ایرانی نمیره آقایون تشریف میبرن
  • دانیال ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    جناب کوچکزاده / منم دوست دارم شما جواب بدی ... 1- آیا نمیشد تو همون مجلس سوالتو میپرسیدی و جنجال درست نکنی ؟ 2- اینکه آیت الله زاده هستند چه ربطی به موضوع داره ؟ داماد آیت الله بودن چه ربطی به این موضوع داره ؟ اگر این عناوین مهمند چرا ما به تو رای میدیم که نمیدانیم داماد کی هستی ؟ ؟ راستی یه سوال دیگه هم دارم اصول دیپلماسی البته از نوع لباسش را کی باید وضع کنه ؟ اگر به مجلس مربوطه نمیشه بجای اینهمه گل به خودی زدن بشینی با همکارات این اصول را تو مجلس تدوین کنید ؟
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    درسته
  • یک ایرانی ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    همه ما میدانیم وقتی میخواهیم به مهمانی برویم یا یک جلسه رسمی حتما باید پوشش مناسبی داشته باشیم این زنک و عفریته خوب میدونه باید به قوانین کشورمان احترام بذاره و لباس درست بپوشه اما عمدا اینکار را نکرده حال از مسولین مربوطه می پرسمکی به این عجوزه اجازه داده با این وضعیت پیش مقامات حاضر بشه ؟؟؟ فرد خاطی و هر کسی که اجازه ورود این. داده باید توبیخ بشه...
  • علی313 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    عزیز دل برادر اینجا خیابون نیست !یک دیدار کاملا" رسمی دیپلماتیک است.....
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    حتما نا موس خودت هم اینجور میگرده !!!!خیالی نیست !!!
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    مانی جون این دو گوله های اکبند مغزت رو به کار ببند و مسائل رو با هم خلط نکن!!!
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    علی حیف از اسمت و خجالت از صاحب اسمت !!!!!
  • حگقگو ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    بهتر است بجای هرگونه اظهار نظر ،به فرمایشات جناب اقای کوچک زاده گوش داده و چنانچه درست است از این سخنان استفاده صحیح شود . ایشان به نکاتی اشاره نموده اند که بایستی به آن اندیشید و جامع عمل پوشید از تذکر جناب اقای کوچک زاده تشکر
  • ناشناس ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    به شماها چه ربطی داره این خانم تازه حجابش را رعایت کرده شماها انتظار دارید که این خانم نماز جمعه هم بره
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    اینجا که این خانم هست خیابون نیست و یه دیدار رسمی دیپلماتیک هست! اگر اینطوری میومد خیابون کسی حق اعتراض نداشت!
  • 100 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    در کجای قانون اسلامی وقانون اساسی جمهوری اسلامی نوشته که خارجی به زور باید حجاب سر کنه ؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    نتیجه امر به معرف ونهی از منکر را پیشتر در داخل دیدیم که یا به قتل ویابه چاقو کشی ختم می شود چه رسد به خارجی ها !!!! عامر وناهی وناصح باید کسی باشد که خود گناهی نکرده باشد که آنهم پیدا نمی شود مثلا شخصی که روزه می خورد می داند گناهه ولی یکی به او بگوید که چراروزه می خوری ؟ یا به دعوا ختم می شود ویا کار به جای باریک کشیده می شود
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    عمدا" !!!!! شما از نیت مرد علم غیب داری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس