کد خبر 425295
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

سرپرست تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته گفت: هیچکدام از گزینه‌های فعلی باشگاه استقلال نمی‌توانند در فصل آینده به این تیم کمک کنند.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی در مورد گزینه‌های مربیگری استقلال و اینکه هیئت مدیره از سمت گزینه‌های داخلی به گزینه‌های خارجی روی آورده است، گفت: من نمی‌دانم چه بحث‌هایی مطرح شده اما چون به باشگاه استقلال نزدیک هستم باید موضوع مهمتری را مطرح کنم. در حال حاضر مهمترین مسئله به مشکلات مالی مربوط می‌شود و نباید یک تجربه تلخ را دوباره تجربه کنیم. باید ابتدا فکری اساسی در مورد مشکلات مالی صورت بگیرد و بعد در خصوص استفاده از مربی خارجی صحبت کنیم.

وی ادامه داد: من اصلاً اشاره‌ای نمی‌کنم که در این سال‌ها چند بازیکن خارجی به استقلال آمدند و چگونه با مشکلات مالی مواجه شدند. بهتر است همین سال قبل را به یاد بیاوریم، بازیکنی مثل جاسم کرار در مورد مسائل مالی با مشکلاتی مواجه شد و حتی قهر کرد. الان هم می‌بینید که سرمربی پرسپولیس نسبت به مشکلات مالی ناراحتی‌اش را اعلام کرده است. وقتی چنین مشکلاتی وجود دارد پس چرا باید به استفاده از مربی یا بازیکن خارجی اصرار کنیم؟

ماجدی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر به تطبیق‌پذیری مربی خارجی با شرایط فوتبال ایران مربوط می‌شود. تیمی مثل استقلال دو سال ناکام مانده و مطمئناً رسانه‌ها و هواداران این تیم در فصل آینده مهلت زیادی به سرمربی استقلال نخواهند داد. اگر استقلال مربی خارجی بیاورد، آیا زمان کافی به او داده خواهد شد تا شرایط تیم را تغییر دهد؟ من فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: وقتی تصمیم‌ها از مربی ایرانی به سمت مربی خارجی می‌رود، باید گفت که این موضوع فاجعه است، چون این اتفاقات نشان می‌دهد که اعتمادی به مربیان ایرانی وجود ندارد. مطمئن باشید با توجه به زمان کمی که باقی مانده، مربی خارجی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای استقلال باشد. این باشگاه در خوشبینانه‌ترین حالت برای جذب بازیکن و شروع تمرینات یک ماه زمان خواهد داشت و این اصلاً برای مربی خارجی خوشایند نیست.

وی درمورد گزینه‌های داخلی هدایت استقلال گفت: هیچکدام از آنها نمی‌توانند به استقلال کمک کنند، هرچند که قابل احترام هستند. شما دیدید که استقلال با فیروز کریمی سیزدهم شد و مربیانی مثل نامجومطلق و جواد زرینچه هم از لحاظ کارنامه و سابقه مربیگری، به‌طور حتم شرایطی ندارند که هدایت استقلال به آنها واگذار شود.

«علیرضا منصوریان دوست خوب من است و آینده بسیار روشنی دارد اما نباید منصوریان را خیلی زود بسوزانیم»، ماجدی به بیان این جمله اظهار داشت: در گذشته دیدیم که وقتی حمید استیلی به پرسپولیس آمد چه اتفاقاتی رخ داد. در مورد مظلومی هم باید بگویم که او مربی خوبی است اما نظر من این است هر فردی قرار است به‌عنوان جانشین قلعه‌نویی انتخاب شود، قطعاً باید از لحاظ فنی و مدیریتی از او بزرگ‌تر باشد.

ماجدی گفت: متأسفانه در فوتبال ایران مربیان ما یکدیگر را قبول ندارند. سؤال من این است که چه ایرادی دارد تعدادی از این گزینه‌ها که نام‌شان برای هدایت استقلال مطرح شده است، حاضر شوند در کنار هم کار کنند. این درست نیست که همیشه بخواهیم به بحث نفر اول بپردازیم، اگر ما ادعا داریم که استقلال را دوست داریم، پس بهتر است که برای موفقیت این تیم یک کار تیمی انجام دهیم و حاضر باشیم که در کنار یکدیگر کار کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس