کد خبر 425207
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

مالک باشگاه میلان گفت هرگز حاضر نیست جایگاه خود را به عنوان سهامدار اصلی باشگاه و کسی که کنترل روسونری را بر عهده دارد از دست بدهد.

به گزارش مشرق، سیلویو برلوسکونی که برای فروش 48 درصد از سهام باشگاه میلان به بی تائوچائوبول به توافق رسیده است، می‌گوید بیشتر از این سهام روسونری را نخواهد فروخت چون نمی‌خواهد جایگاهش را به عنوان مالک باشگاه از دست بدهد.

برلوسکونی در خصوص توافقی که با تائوچائوبول انجام داده است به شبکه اسکای گفت: ما قراردادی انحصاری برای فروش بخش کمتر سهم باشگاه میلان در یک پروسه هشت هفته‌ای بسته‌ام و روز تاریخی در پایان این مدت فرا می‌رسد، زمانی که تمام مراحل فروش سهام کامل می‌شود. برای ما اما مهمترین چیز حفظ اکثریت سهام باشگاه است و من همیشه به فرزندانم گفته‌ام که دو چیز را هرگز نخواهم فروخت: خانه‌ام در آرکور و باشگاه میلان.

برلوسکونی ادامه داد: خانواده من در آینده هم همواره سهامدار اصلی میلان خواهند بود. من از شیوه پیشروی اوضاع راضی هستم. آقای «بی» کارش را خوب انجام داده است.

گفته می‌شود که برلوسکونی قصد دارد سینیشا میهایلوویچ، سرمربی موفق تیم سامپدوریا را جانشین فیلیپو اینزاگی کند. او نه تنها این موضوع را رد نکرد بلکه بر احتمال رخ دادن چنین اتفاقی صحه گذاشت.

نخست‌وزیر پیشین ایتالیا اذعان داشت: میهایلوویچ همه را تحت تأثیر قرارداده و من امیدوارم که او مربی آینده میلان باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس